  • Data: 2014-08-05 12:27:31
    Temat: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 11:48:07 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Ciebie musi boleć bardzo. Przykład z naszego podwórka na to, że to co jest u nas i
    Twoja logia jest z du...

    > Dostajesz wezwanie, którym się tak cieszysz, bez fotki, wykroczenie sprzed kilku
    tygodni, nie pamiętasz kto jechał, ale ty jesteś przecież uczciwy, Twoje auto, mówisz
    że Ty, przyjmujesz mandat. Super, sprawa załatwiona.

    > Otóż nie, potem lądujesz na ławie oskarżonych za skałdanie fałszywych zeznań, bo na
    zdjęciu była Twoja żona. Piękne prawda?

    > Nie, to nie jest wymyślona hostoria, to fakt z życia wzięty.
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam
    >
    > szerszen

    Nie ja a ktoś inny twierdzi że w przepisach jest że właściciel ma wiedzieć komu
    powierzył samochód. W innym wątku ktoś napisał że w Niemczech jak ktoś się głupio
    tłumaczy że nie pamięta to sąd każe mu założyć i prowadzić rejestr komu pożycza czy
    użycza pojazd. Najlepszym rozwiązaniem jest karanie właściciela, chyba że wskaże
    kierującego.