  • Data: 2020-01-27 06:36:25
    Temat: Re: poznaj Zdziśka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2020 o 22:51, PiteR pisze:

    > Skoro jest taka dysproporcja w szkodzie to powinni ukarać proponującego
    > te 4k za próbę oszustwa z jego pieniedzy a nie ukarać go z naszych
    > pieniędzy. Ciekawe skąd by wziął prawie 3mln.

    A umowę na OC to sprawca podpisywał z towarzystwem czy konkretnym
    pracownikiem, ze weźmie i wypłaci?

    > Chcesz OC jak w Londynie mieć w Polsce? W pierwszym roku 6 tys zł?

    Już raz był płacz, że jak trzeba będzie płacić naormalnie to albo polisy
    zdrożeją dwukrtonie albo firmy znikną z rynku - nic takiego się nie stało.

    > Musi być jakiś limit odszkodowań np 1mln zł.

    I jest. Chyba po milion na łebka.

    > To nie może być sposób
    > na wyciąganie państwowej kasy przez prawników. Chyba żadna linia
    > lotnicza nie wypłaca takiej kasy za śmierć w katastrofie.

    Zwykle za śmierć jest niższe odszkodowanie niż za zgon.

    Tak jak pisałem - mogli normalną kwotę wypłacić, a nie lecieć w chuja.
    Polecieli to teraz mają.

    --
    Shrek