  • Data: 2020-01-26 22:51:45
    Temat: Re: poznaj Zdziśka
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na pl.misc.samochody.prawo Shrek pisze tak:

    > Postulujesz, żeby płacić OC a jak trzeba wypłacić to zaniżać?

    Skoro jest taka dysproporcja w szkodzie to powinni ukarać proponującego
    te 4k za próbę oszustwa z jego pieniedzy a nie ukarać go z naszych
    pieniędzy. Ciekawe skąd by wziął prawie 3mln.

    > Mogli wypłacić normalnie - nikt im nie kazał lecieć w człona.
    >
    > Mam podobną sytuację - sądzę się z państwem. Jak wygram, to nie
    > będę miał żadnych skrupułów, żeby wyciągnąć zaległą kasę
    > (wynagrodzenie żony za cały okres pomiędzy jej zwolnieniem a
    > prawomocnym wyrokiem) - mogli nie lecieć w chuja, a jak lecą to
    > niech płacą. I w pompie mam że to z podatków. Za to płacę podatki,
    > żeby państwo moich praw przestrzegało, jak nie to niech płacą.
    > Podobnie z ubezpieczeniami - przecież kasy za darmo nie biorą.

    Chcesz OC jak w Londynie mieć w Polsce? W pierwszym roku 6 tys zł? Mój
    kolega w pierwszym roku, bez zniżek, wiek 22 lata zapłacił za OC 11tys
    zł. Musi być jakiś limit odszkodowań np 1mln zł. To nie może być sposób
    na wyciąganie państwowej kasy przez prawników. Chyba żadna linia
    lotnicza nie wypłaca takiej kasy za śmierć w katastrofie.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel