  • Data: 2020-01-27 13:00:40
    Temat: Re: poznaj Zdziśka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 27.01.2020 o 05:36, Shrek pisze:

    >jak to nie? polisy zdrożały dwukrotnie, a wypłacają dalej g..wno...
    >akurat w wakacje miałem stłuczkę w Polsce - "rzeczoznawca" PZU nawet
    >nie chciał samochodu oglądać (przecież jak maski nie otworzy to
    >będzie mniej szkód), wycenił na 3.500zł. Znając procedury wziąłem od
    >razu swojego rzeczoznawcę - wycena na 22.000zł. Czekam właśnie na
    >odpowiedź PZU i kieruję sprawę do sądu (myślę, że standardowo bez
    >tego się nie obejdzie)

    Jest i druga strona niestety.
    Mialem delikatna kolizje, ale zderzak pekl.
    Cos tam jeszcze z tych plastikow popekalo, a one wszystkie drogie.

    Jak sie podsumuje z górką - szkoda calkowita.
    A ze auto prawie nie uszkodzone ... to do wyplaty grosze, bo wartosc
    przed szkodą minus wartosc "wraku" znikoma wyjdzie.

    I co gorsza - to jest w zasadzie uczciwie ...

    J.