  • Data: 2011-08-18 13:05:03
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-18 14:55, Waldek Godel pisze:

    > No i tu się w zasadzie zgadzam, wypadałoby wprowadzić odpowiednik prawa
    > jazdy na smartfony.

    Mogę tylko powtórzyć to co napisałem wcześniej:
    <cite>
    Fajnie Ci wychodzi wycinanie z kontekstu itd., ale znam to od lat.

    Widzisz, do jazdy samochodem zasadniczo potrzebne jest PJ, a do tego
    (może przede wszystkim) samochód nie zmienił swych funkcji oraz
    potrzeby zaopatrzenia w paliwo od początku swego istnienia.
    </cite>

    Wyrwałeś z kontekstu fragment o PJ i posłużyłeś się nim do dalszego
    wypaczania dyskusji, pomijając to co napisałem o przyczynach tej
    sytuacji związanych z wprowadzeniem użytkownika w błąd poprzez
    wyposażanie telefonu w rzeczy o funkcjonalności często zbędnej itd.

    > Co więcej - ten dobry zwyczaj wypadałoby rozciągnąć, sugeruję obowiązkowy
    > test z inteligencji i podstawowej wiedzy o ekonomii i współczesnym świecie
    > przed uzyskaniem czynnego prawa wyborczego.

    Dobrym zwyczajem powinna być pewna uczciwość, a nie zwykłe oszustwo.