  • Data: 2012-04-12 11:41:47
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jm64s1$p53$1@node2.news.atman.pl...

    > I co to za argument???

    Tak, na Twoją idiotyczną tezę, że "biedaki" nie chcą kupować własnych miejsc
    parkingowych.

    Trzeba sobie kupić mieszkanie na osiedlu, gdzie
    > miejsc jest pod dostatkiem, czyli odpowiednio _droższe_, albo
    > wyprowadzić się na wieś na dużą działkę, albo sprzedać samochód i wybrać
    > zbiorkom, albo ... pewnie jeszcze parę rzeczy się znajdzie. Nikt nie
    > zmusza przecież do męczenia się na przepełnionym osiedlu, bez miejsc
    > parkingowych :->

    Nie rozumiesz tego co czytasz. Miejsce jest, tylko zajęte przez coś, co
    powinno od dawna stać na złomowisku, a nie na osiedlu.

    > Dla mnie typowy wrak blokujący miejsce parkingowe, to samochód porzucony
    > przez właściciela - bez tablic, zdemolowany itd.

    Wrak, blokujący miejsce parkingowe to coś, co kiedyś było pojazdem, a w
    danej chwili nie nadaje się do normalnej, codziennej eksploatacji i od
    dłuższego czasu jest w takim stanie oraz nic nie wskazuje na to, żeby ten
    stan się miał ulec poprawie. Po co wymyślać głupie warunki w postaci całych
    szyb czy tablic rejestracyjnych?

    W tej dyskusji już
    > jednak zaczęły pojawiać się głosy, że "wrak" to pojazd, który nie jest
    > użytkowany przez 2-3-6 miesięcy, że o 48h nie wspomnę :->

    Masz bardzo poważne problemy z rozumieniem tekstu. Nikt nie sugerował, że
    wrakiem jest samochód nie jeżdżący od 48 godzin. Przeczytaj powoli jeszcze
    raz wszystkie posty.