  • Data: 2012-04-12 14:44:08
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 13:20, Iksinski pisze:
    > Znowu nie rozumiesz co czytasz. Ja do niczego nie próbuję doporowadzić. Ja
    > zwracam uwagę, do czego doprowadza samowolka.
    > Żyjąc w grupie ludzi nie możesz robić co tylko Tobie się podoba. Musisz się
    > liczyć z opinią innych ludzi.
    > Skoro większości nie podoba się złom zajmujący miejsce parkingowe, to
    > niestety właściciel złomu musi się z tym pogodzić.
    Ja na razie nie widzę "większości", tylko jednego "urażonego" tym, że
    miejsca dla niego nie ma (a mu się przecież należy). Gdyby większości
    się nie podobało, to większość wpłynęła by na spółdzielnię/zarząd
    wspólnoty, by ustanowiono np. odpowiedni regulamin korzystania z
    parkingu. Angażowanie w to Straży Miejskiej i odciąganie ich tym samym
    od świętego obowiązku obsługi fotoradarów, zakładania blokad za
    przekroczenie czasu parkowania, ściągania opłat od staruszek za handel
    kwiatkami i innych szczytnych działań ku chwale gminy, jest w moich
    oczach po prostu zbrodnią :->

    Maciek