  • Data: 2012-04-12 13:15:07
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jm6bpg$cq5$1@inews.gazeta.pl...

    > I w tym krótkim czasie zalegają na parkingach wraki?

    Znam przypadek, gdzie na nowym osiedlu paru sprytnych wymyśliło sobie
    podręczne schowki. Postawili stare furgony i tam trzymali (niby tylko na
    czas remontu) farby, jakieś materiały budowlane, itp. Z daleka widać, że
    samochody to złom (kapiące płyny, łyse opony bez powietrza, itp.). Dopiero
    po kolejnej awanturze je usunęli (w sumie po kilku miesiącach). Co ciekawe,
    niektórzy mieli miejsca garażowe, gdzie parkowali samochody do jazdy na co
    dzień.
    Osiedle oczywiście z tych nowych, gdzie miejsc i garaży parkingowych
    starczyło może dla 30% chętnych. Ludzie biją się o każde wolne miejsce.

    Analogia bez sensu.