  • 1. Data: 2011-02-16 12:11:56
    Temat: [DC] potrzebny sprawdzony tłumikarz
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Czy ktoś może polecić dobry serwis układów wydechowych w Wawie lub PD
    okolicach?
    Zależy mi na tym aby człowiek sprawdził wydech raczej pod kontem
    szczelności a nie odpadających tłumików. Dlatego chciałbym
    aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
    że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2011-02-16 12:20:10
    Temat: Re: [DC] potrzebny sprawdzony tłumikarz
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
    > że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)

    http://www.el-tec.pl/ ? Uwaga: strona wyświetla się jako zablokowana, ale to
    są ludzie od układów wydechowych :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-02-16 12:25:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 12:20:10 +0100, kml wrote:
    >http://www.el-tec.pl/ ? Uwaga: strona wyświetla się jako zablokowana, ale to
    >są ludzie od układów wydechowych :)

    Fajnie ze podales adres, telefon, e-mail :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-02-16 12:26:58
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Fajnie ze podales adres, telefon, e-mail :-)

    Piastów :) Reszty nie znam :D Może to chwilowa awaria i zaraz strona ruszy.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-02-16 12:50:36
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Fajnie ze podales adres, telefon, e-mail :-)

    Google zeznaje, ze
    EL-TEC
    Piastów
    Grunwaldzka 28
    tel. +48227539515
    http://www.el-tec.pl/pl/index.html

    Układy wydechowe i dolotowe

  • 6. Data: 2011-02-16 12:51:52
    Temat: Re: potrzebny sprawdzony tłumikarz
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 16 Lut, 12:11, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
> [...]
    > aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
    > że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)

    Ostatnio byłem tutaj:
    http://preview.tinyurl.com/notecka
    (W-wa Włochy, ul. Notecka 13, przedłużenie Parowcowej)

    Problem opisałem w stylu "buczy z przodu" :) Po wjechaniu na podnośnik
    panowie stwierdzili, że wg nich "nie słychać, żeby buczał" i czy
    jestem pewien. Po moim zapewnieniu, że mi się nie wydaje, zaczęli
    wieszać się na wydechu ;-) i ostatecznie zdiagnozowali uszkodzenie
    elastycznego łącznika - usterka objawiała się tylko przy dodawaniu
    gazu. Od razu z góry określili jak długo będzie trwała naprawa i ile
    będzie kosztowała. Dodatkowo poprawili resztę wydechu, był lekko
    przekręcony w poziomie. Auto zostawiłem u nich na dwie godziny, po
    wszystkim zadzwonili, że jest do odbioru.

    Ogólnie jestem zadowolony :)

    --
    Gom

  • 7. Data: 2011-02-16 13:01:03
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-16 12:51, Gom pisze:

> [...]
    > przekręcony w poziomie. Auto zostawiłem u nich na dwie godziny, po
    > wszystkim zadzwonili, że jest do odbioru.

    OK. Pytanie czy jest tam gdzie poczekać te 1-2h czy trzeba zwiedzać
    okolice? :) I czy płacić można kartą czy mam zapobiegawczo zabrać całą
    pensję? ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 8. Data: 2011-02-16 13:06:17
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 16 Lut, 13:01, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    > OK. Pytanie czy jest tam gdzie poczekać te 1-2h czy trzeba zwiedzać
    > okolice? :) I czy płacić można kartą czy mam zapobiegawczo zabrać całą
    > pensję? ;)

    Żebym to ja wiedział ;-) W "biurze" było coś na kształt poczekalni,
    nawet TV mieli. Jako, że robota miała trwać 2h, zwyczajnie zostawiłem
    im samochód i polazłem do domu. Co do płatności kartą, nie wiem.
    Zadzwoń, zapytaj, ale raczej trzeba mieć przy sobie gotówkę.

    Wymiana łącznika kosztowała mnie 250 PLN. Niektórzy powiedzą, że drogo
    - ale gdy dowiadywałem się o cenę usługi w innych warsztatach, 250 to
    było minimum. "Bo to panie diesel z turbiną, kolektorowy, trzeba
    czekać, aż ostygnie, rozkręcać rury od dolotu, co najmniej 250" - tak
    fachowo oceniła pani z warsztatu na Szyszkowej.

    --
    Gom

  • 9. Data: 2011-02-16 13:13:18
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.02.2011 13:06, Gom pisze:
    > "Bo to panie diesel z turbiną, kolektorowy, trzeba
    > czekać, aż ostygnie,

    no najdroższe pewnie to to czekanie aż ostygnie:) Całą ekipę trzeba
    zwołać i niech dmuchają:)

  • 10. Data: 2011-02-16 14:08:57
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "The_EaGle" <e...@j...com> wrote in message
> [...]
    > aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
    > że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)

    Tu:
    http://www.pkt.pl/s/warszawa/1342012/tomala_jozef_au
    tomechanika.html

    Dla starszych pms-wiczow informacja, ze to brat wlasciciela znanago niedgys
    warsztatu z Sikorskiego (przy ogrodkach).

    --
    Axel