  • 11. Data: 2011-02-16 16:52:39
    Temat: Re: [DC] potrzebny sprawdzony tłumikarz
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-02-16 14:08, Axel wrote:

    > http://www.pkt.pl/s/warszawa/1342012/tomala_jozef_au
    tomechanika.html

    Harfowa jest spoko. Co prawda jak mozna kupic osprzet samemu to czasem
    mozna zauwazalnie oszczedzic, ale robocizna przyzwoita cenowo i przede
    wszystkim, przynajmniej z mojej niejednej obserwacji, nie maja parcia
    na sugerowanie naprawy bez ktorej w praktyce idzie sie obyc i ogolnie
    graja fair wobec portfela klienta. A z tym gdzie indziej jak wiadomo
    bywa roznie. Poza tym widac ze dla nich robota przy wydechach to chleb
    powszedni od lat.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2011-02-16 17:11:56
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Czy ktoś może polecić dobry serwis układów wydechowych w Wawie lub PD
    > okolicach?
    > Zależy mi na tym aby człowiek sprawdził wydech raczej pod kontem
    > szczelności a nie odpadających tłumików. Dlatego chciałbym
    > aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
    > że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Tu zawsze robiłem w kilku samochodach i byłem zadowolony
    ale nie zagwarantuję czy odpowiedzą na Twoje pytania na temat szczelności :

    http://www.zumi.pl/1991645,Mechanika_Pojazdowa_Tlumi
    ki._Jozef_Tomala,Warszawa,firma.html

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 13. Data: 2011-02-16 18:49:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Pan Tomala na Ochocie (tak jakby na tyłach Coloseum, pomiędzy Włodarzewską a
    Grójecką).

    -----

  • 14. Data: 2011-02-16 18:49:43
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > Tu:
    > http://www.pkt.pl/s/warszawa/1342012/tomala_jozef_au
    tomechanika.html

    > Dla starszych pms-wiczow informacja, ze to brat wlasciciela znanago
    > niedgys warsztatu z Sikorskiego (przy ogrodkach).

    Ten warsztat też polecam jak najbardziej.

  • 15. Data: 2011-02-16 21:54:04
    Temat: Re: potrzebny sprawdzony tłumikarz
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 13:01:03 +0100, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    >OK. Pytanie czy jest tam gdzie poczekać te 1-2h czy trzeba zwiedzać
    >okolice? :) I czy płacić można kartą czy mam zapobiegawczo zabrać całą
    >pensję? ;)

    Tam nie za bardzo jest co zwiedzać :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-02-16 21:55:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 14:08:57 +0100, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >Dla starszych pms-wiczow informacja, ze to brat wlasciciela znanago niedgys
    >warsztatu z Sikorskiego (przy ogrodkach).

    Szkoda że nie ma tego zakładu przy Sikorskiego. Był bardzo
    klimatyczny. Zwłaszcza jak się przyjechało przed samym zamknięciem ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-02-16 21:57:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 16:52:39 +0100, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    >wszystkim, przynajmniej z mojej niejednej obserwacji, nie maja parcia
    >na sugerowanie naprawy bez ktorej w praktyce idzie sie obyc i ogolnie

    Potwierdzam. To co u jednego z tłumikarzy miało się zakończyć wymianą
    połowy wydech, na Harfowej skończyło się dospawaniem 10 cm. kawałka
    rury.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-02-17 01:01:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 16.02.2011 The_EaGle <e...@j...com> napisał/a:
> [...]
    > aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
    > że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)

    Spróbuj na ulicy Komorskiej, między Grochowską a Pustelnicką są dwa
    warsztaty specjalizujące się w tłumikach od lat wieeeluuu. Telefonów nie
    znam - wygooglaj sobie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-02-17 01:24:56
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał
    > Potwierdzam. To co u jednego z tłumikarzy miało się zakończyć wymianą
    > połowy wydech, na Harfowej skończyło się dospawaniem 10 cm. kawałka
    > rury.
    mój mechanik powiedział, że wkrótce do wymiany będzie łącznik elastyczny
    wydechu więc zrobiłem mały wywiad. Zadzwoniłem do ASO i dowiedziałem się, że
    łącznik kosztuje 70 zł, ale niestety samego łącznika wymienić nie mogę bo
    jest on integralną częścią układu wydechowego, który mogę wymienić w całości
    i co będzie kosztowało 1200 zł (same części). Na Noteckiej (Gom polecał i
    dawał namiary kilka postów wstecz) praktycznie od ręki wymienili łącznik w
    jakieś 45 minut, także mogę ich spokojnie polecić

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2011-02-17 08:52:02
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > niedgys warsztatu z Sikorskiego (przy ogrodkach).
    > Szkoda że nie ma tego zakładu przy Sikorskiego. Był bardzo
    > klimatyczny. Zwłaszcza jak się przyjechało przed samym zamknięciem ;P

    Mi sie bardzo podobal wjazd na stanowiska zawsze dostarczal mi adrenaliny,
    bo trzeba bylo depnac, zeby wjechac, a wyjechac z tych "szyn" to trudno by
    nie bylo :-)
    A przed zamknieciem to nie przyjezdzalem - raczej zwykle z samego rana... Za
    to moja zona to ma wspomnienia, jak ja wyslalem do tego warsztatu: czekajac
    na naprawe samochodu poszla sie przejsc, wywinela orla i... zlamala sobie
    nos. No i wszystko przeze mnie, bo ja ja tam wyslalem :-) (jeszcze w dodatku
    byla w 5 miesiacu ciazy)

    --
    Axel