  • Data: 2009-10-12 18:17:51
    Temat: Re: potrzebny domofon za 1zł
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał pisze:

    > Z góry CI odpowiem, że to ciężki temat... nikomu sie nie chce pilnować,
    > który sąsiad zapłaci, a który nie. Chyba że masz inną sytuację i np za to
    > zapłaci wspólnota itp. Generalnie bedzie Ci ciezko...:)
    > Gdzie konkretnie na slasku mieszkasz?

    Sam w swojej klatce zamontowałem domofon i teraz jak cokolwiek nie
    działa, zaraz słysze "Panie Tomku... " Tak wiec nigdy wiecej nie
    popełnie tego błędu. Sąsiedzi z klatki obok chcą domofon, ale jakaś tam
    firma rzuciła im oferte na 1200 na 9 mieszkań, a to dlanich za drogo. JA
    w zeszłym roku widziałem właśnie oferte instalacja za 1zł + 3 lata umowy.

    ToMasz

    PS Bytom

    Płaci wspólnota co miesiac z funduszu jakiegośtam.