    From: "arek333" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: potrzebna opinia o trasie
    Date: Sun, 26 May 2013 13:48:31 +0200

    jestem z siedlec
    czesto jezdze do mlawy omijając wawke. I ja proponuje nie przez Przasnysz
    tylko przez Ciechanow. Czyli za Mlawą [po skrecie odbijasz w prawo zaraz.
    Droga duzo lepsza jakosciowo i chyba mniej zaladowana. Potem tak samo
    Pultusk Wyszkow. Miedzy tymi miejscowosciami uwazaj na reczne radary, ja tam
    zaplacilem, policjanci dosc skrupulatni.