    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: poszukuje schematu wzmacniacza audio
    Date: Thu, 5 Mar 2009 20:38:47 +0100

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gop6t2$24v$1@inews.gazeta.pl...

    > na jakiej podstwie twierdzisz, ze klamie? nie mierz wszystkich swoja miara

    może zamiast rzucać się jak wesz na grzebieniu wpisz w google wzmacniacz
    audio 12V kit, przejrzyj www.jabel.pl lub www.elektroda.pl (które to strony
    znajdziesz bez problemu przeglądając wyniki wyszukiwania) lub po prostu
    zdobądź się na jakikolwiek wysiłek, bo nie mam pojęcia, jak, kuźwa, można
    szukać tak popularnej rzeczy i niczego nie znaleźć. Nie wspominam nawet o
    szukaniu na stronach angielskojęzycznych.

    http://rtfm.killfile.pl/#RTFM
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    > moj blad, nie napisalem, ze to ma byc stosunkowo male gabarytowo... mam
    > jakies stare radia samochodowe ale albo wzmacniacz jest na plycie glownej,
    > albo koncowka mocy jest osobno na wielkim radiatorze a przedwzmacniacz
    > osobno albo wszystko jest tak rozplanowane, ze nie wiem co gdzie jest (nie
    > jestem elektronikiem)

    jeśli nie wiesz, gdzie co tam jest, to jak zamierzasz zmontować i uruchomić
    kit i po co pytasz o schemat, skoro sam schemat bez rysunku dobrze zrobionej
    płytki i łopatologicznego wyjaśnienia, jak to uruchomić, będzie dla Ciebie
    bezużyteczny ? Kupowanie kitu zmontowanego jest podwójnie bez sensu, bo
    niczego się nie nauczysz, wygląda to pożal się Boże i wbrew pozorom tam nikt
    się nie martwi wymiarami, może się to wydaje małe, bo nie dodają radiatora,
    który Ci tak wymiarowo przeszkadza a czasem i elektrolita na zasilaniu brak.
    A funkcjonujący wzmacniacz i tak musisz złożyć z dwóch-trzech klocków. Stare
    radio nawet bez bebeszenia i ucinania połowy jest wymiarowo całkiem
    konkurencyjne, mechanicznie trzyma się w kupie i ma jeszcze taką zaletę, że
    działa.

    e.