  • Data: 2009-03-05 18:50:04
    Temat: Re: poszukuje schematu wzmacniacza audio
    Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gop5b0$o2v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nawet nie próbowałeś szukać, szukanie zacząłeś od zadania pytania tutaj.

    na jakiej podstwie twierdzisz, ze klamie? nie mierz wszystkich swoja miara

    > Pomijając regulację wysokich/niskich tonów, którą można zrobić w
    > oddzielnym stopniu

    pomijajac to ze gadasz glupoty mowisz calkiem z sensem...
    przeczytales moje wymagania? to ma byc proste

    > są dziesiątki układów spełniających te kryteria,

    nie prosilem o podanie ilosci ukladow spelniajacych kryteria tylko o
    konkretne rozwiazania, znasz? - podaj, nie znasz? po co takie rady?

    > produkcji nationala czy ST. Poszukanie w schematach odbiorników
    > samochodowych (szczególnie nieco starszych) też nie byłoby od rzeczy. A
    > jeśli chcesz złożony kit, kup po prostu za 50PLN jakieś stare kasetowe
    > samochodowe radio i będziesz miał dokładnie to co chcesz, porządnie
    > zrobione i w cenie jak kit albo mniejszej.

    moj blad, nie napisalem, ze to ma byc stosunkowo male gabarytowo... mam
    jakies stare radia samochodowe ale albo wzmacniacz jest na plycie glownej,
    albo koncowka mocy jest osobno na wielkim radiatorze a przedwzmacniacz
    osobno albo wszystko jest tak rozplanowane, ze nie wiem co gdzie jest (nie
    jestem elektronikiem)

    mam nawet jakis zmontowany kit AVT takiego wzmacniacza ale niestety bez
    regulacji tonow i wzmocnienia

    wiec jeszcze raz... nie prosze nikogo zeby za mnie przeszukiwal internet,
    ale jesli ktos po przeczytaniu moich wymagan skojazy je z czyms na co sie
    kiedys natknal to prosze o informacje

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/