  • 1. Data: 2009-03-05 17:43:02
    Temat: poszukuje schematu wzmacniacza audio
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    witam,

    poszukuje schematu albo jeszcze chetniej kitu (gotowego lub do zlozenia)
    wzmacniacza audio spelniajacego ponizsze kryteria:
    - prosta konstrukcja
    - niski pobor pradu
    - zasilanie 12-14V
    - szeroki zakres temperatur roboczych (-30, +50)
    - stereo
    - moc na wyjsciu okolo 5W na kanal
    - regulacja wysokich i niskich tonow
    - nie musi byc hifi ale fajnie by bylo jakby nie trzeszczal przy wlaczaniu
    :)

    jesli mozecie polecic cos konkretnego to bylbym wdzieczny bo szukam i szukam
    i nie moge trafic na cos takiego...

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 2. Data: 2009-03-05 18:23:40
    Temat: Re: poszukuje schematu wzmacniacza audio
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - moc na wyjsciu okolo 5W na kanal
    > - regulacja wysokich i niskich tonow
    > - nie musi byc hifi ale fajnie by bylo jakby nie trzeszczal przy

    nawet nie próbowałeś szukać, szukanie zacząłeś od zadania pytania tutaj.
    Pomijając regulację wysokich/niskich tonów, którą można zrobić w oddzielnym
    stopniu, są dziesiątki układów spełniających te kryteria, produkcji
    nationala czy ST. Poszukanie w schematach odbiorników samochodowych
    (szczególnie nieco starszych) też nie byłoby od rzeczy. A jeśli chcesz
    złożony kit, kup po prostu za 50PLN jakieś stare kasetowe samochodowe radio
    i będziesz miał dokładnie to co chcesz, porządnie zrobione i w cenie jak kit
    albo mniejszej.

    e.

  • 3. Data: 2009-03-05 18:50:04
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gop5b0$o2v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nawet nie próbowałeś szukać, szukanie zacząłeś od zadania pytania tutaj.

    na jakiej podstwie twierdzisz, ze klamie? nie mierz wszystkich swoja miara

    > Pomijając regulację wysokich/niskich tonów, którą można zrobić w
    > oddzielnym stopniu

    pomijajac to ze gadasz glupoty mowisz calkiem z sensem...
    przeczytales moje wymagania? to ma byc proste

    > są dziesiątki układów spełniających te kryteria,

    nie prosilem o podanie ilosci ukladow spelniajacych kryteria tylko o
    konkretne rozwiazania, znasz? - podaj, nie znasz? po co takie rady?

> [...]
    > samochodowe radio i będziesz miał dokładnie to co chcesz, porządnie
    > zrobione i w cenie jak kit albo mniejszej.

    moj blad, nie napisalem, ze to ma byc stosunkowo male gabarytowo... mam
    jakies stare radia samochodowe ale albo wzmacniacz jest na plycie glownej,
    albo koncowka mocy jest osobno na wielkim radiatorze a przedwzmacniacz
    osobno albo wszystko jest tak rozplanowane, ze nie wiem co gdzie jest (nie
    jestem elektronikiem)

    mam nawet jakis zmontowany kit AVT takiego wzmacniacza ale niestety bez
    regulacji tonow i wzmocnienia

    wiec jeszcze raz... nie prosze nikogo zeby za mnie przeszukiwal internet,
    ale jesli ktos po przeczytaniu moich wymagan skojazy je z czyms na co sie
    kiedys natknal to prosze o informacje

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 4. Data: 2009-03-05 19:38:47
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > na jakiej podstwie twierdzisz, ze klamie? nie mierz wszystkich swoja miara

    może zamiast rzucać się jak wesz na grzebieniu wpisz w google wzmacniacz
    audio 12V kit, przejrzyj www.jabel.pl lub www.elektroda.pl (które to strony
    znajdziesz bez problemu przeglądając wyniki wyszukiwania) lub po prostu
    zdobądź się na jakikolwiek wysiłek, bo nie mam pojęcia, jak, kuźwa, można
    szukać tak popularnej rzeczy i niczego nie znaleźć. Nie wspominam nawet o
    szukaniu na stronach angielskojęzycznych.

    http://rtfm.killfile.pl/#RTFM
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

> [...]
    > albo koncowka mocy jest osobno na wielkim radiatorze a przedwzmacniacz
    > osobno albo wszystko jest tak rozplanowane, ze nie wiem co gdzie jest (nie

    jeśli nie wiesz, gdzie co tam jest, to jak zamierzasz zmontować i uruchomić
    kit i po co pytasz o schemat, skoro sam schemat bez rysunku dobrze zrobionej
    płytki i łopatologicznego wyjaśnienia, jak to uruchomić, będzie dla Ciebie
    bezużyteczny ? Kupowanie kitu zmontowanego jest podwójnie bez sensu, bo
    niczego się nie nauczysz, wygląda to pożal się Boże i wbrew pozorom tam nikt
    się nie martwi wymiarami, może się to wydaje małe, bo nie dodają radiatora,
    który Ci tak wymiarowo przeszkadza a czasem i elektrolita na zasilaniu brak.
    A funkcjonujący wzmacniacz i tak musisz złożyć z dwóch-trzech klocków. Stare
    radio nawet bez bebeszenia i ucinania połowy jest wymiarowo całkiem
    konkurencyjne, mechanicznie trzyma się w kupie i ma jeszcze taką zaletę, że
    działa.

    e.

  • 5. Data: 2009-03-05 20:20:30
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gop9ap$aib$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > może zamiast rzucać się jak wesz na grzebieniu

    hmmm... jak dla mnie to sam sie rzucasz, ja tylko grzecznie spytalem skad
    wiesz co zrobilem zanim napisalem na grupe

> [...]
    > kuźwa, można szukać tak popularnej rzeczy i niczego nie znaleźć. Nie
    > wspominam nawet o szukaniu na stronach angielskojęzycznych.

    spedzilem ponad dwie godziny na szukaniu takiego wzmacniacza i nigdzie nie
    napisalem, ze nic nie znalazlem. owszem, jest tego mnostwo, niektore prawie
    mi odpowiadaja ale poprosilem o pomoc bo moze ktos natknal sie na cos czego
    szukam...

    > http://rtfm.killfile.pl/#RTFM
    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    czytales to czy tylko tak sobie wklejasz?

> [...]
    > dobrze zrobionej płytki i łopatologicznego wyjaśnienia, jak to
    > uruchomić, będzie dla Ciebie bezużyteczny ?

    przyznaje, ze pytajac o schemat mialem raczej na mysli opis uruchomienia
    elektronikiem nie jestem i nigdy nie bylem a jakos kilka kitow udalo mi sie
    zmontowac i wiekszosc nawet dziala wiec moze bez przesady

    > Kupowanie kitu zmontowanego
    > jest podwójnie bez sensu, bo niczego się nie nauczysz, wygląda to pożal

    ale ja nie potrzebuje sie uczyc, potrzebuje wzmacniacz...

> [...]
    > bebeszenia i ucinania połowy jest wymiarowo całkiem konkurencyjne,
    > mechanicznie trzyma się w kupie i ma jeszcze taką zaletę, że działa.

    najfajniejszy z tych, ktore znalazlem jest ten:
    http://www.sklep.avt.com.pl/p/pl/42436/wzmacniacz+mo
    cy+z+regulacja+barwy+-+zestaw+do+samodzielnego+monta
    zu.html
    gdyby tylko byl troche tanszy, nie musi miec takiej mocy i czterech
    kanalow...
    wzmacniacz ma byc schowany pod deska w aucie a starego radia nigdzie nie
    upchne...

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 6. Data: 2009-03-05 21:36:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Thursday, March 5, 2009, 7:50:04 PM, you wrote:

    [... pyskówka ...]

    Ić stont!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2009-03-06 09:34:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > Hello Artur,

    (ciap)

    > Ić stont!

    ROTFL

    Takiej wersji jeszcze nie widziałem!

    Włodek ;)

  • 8. Data: 2009-03-06 13:26:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Friday, March 6, 2009, 10:34:08 AM, you wrote:

    > ROTFL
    > Takiej wersji jeszcze nie widziałem!

    Z dziećmi neostrady trzeba ich językiem :(

  • 9. Data: 2009-03-06 17:03:45
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    > Z dziećmi neostrady trzeba ich językiem :(

    wow... ten fragment dyskusji jasno swiadczy o poziomie co po niektorych...

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 10. Data: 2009-03-06 17:07:32
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wow... ten fragment dyskusji jasno swiadczy o poziomie co po
    > niektorych...

    co poniektorych...

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/