  • Data: 2013-06-30 19:03:00
    Temat: Re: poszukuję elektronika do współpracy [inteligentny dom]
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    A mnie zastanawia sens takiego mocno myślącego domu. Nie jestem pewien,
    czy w życiu codziennym jest to lepsze niż klasyczny układ, gdzie
    wszystko jest pod ręką.

    Czy ktoś naprawdę potrzebuje wiedzieć jaka jest wilgotność czy
    temperatura? Temperaturą na zewnątrz może się przydać, tak samo jak
    wiatr i opady, ale i tak chyba wolał bym zaglądnąć przez okno.

    Wymyśliłem na ten moment, że fajnie może być w firmie zrobić
    inteligentne wejście oraz wyjście (w znaczeniu jak wychodzę, to dostanę
    raport czy wszystko jest pozamykane, pogaszone - jak nie to tak się
    stanie, osobę zamykającą odprowadzi światło, zamknie na koniec
    bramę/szlaban i tyle).
    No może jeszcze fajne jest to, że włączniki mogą być zbliżeniowe i nie
    będzie brudzenia ścian.

    Irek.N.