  • Data: 2013-06-30 21:12:14
    Temat: Re: poszukuję elektronika do współpracy [inteligentny dom]
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO mam soft do sterowania jakiego inni nie mają, bo zarządza się domem w podobny
    sposób jakbyś grał w grę simms, jak chcesz włączyć lampe, to klikasz palcem na tą
    lampę, a nie wybierasz coś z menu.

    E, to chyba coś słabo się orientujesz w rynku. Nowość to była, ale
    jakieś 5-7 lat temu... Chyba każdy szanujący się system dziś się
    obsługuje "graficznie" (oczywiście pewne "menu" i tak muszą być).
    Osobiście instalowałem począwszy od 2005 Crestrona, SLX, CUE, itp i
    zawsze robiłem obsługę "graficzną" . Aha, ostatnio robiłem coś chyba w
    zeszłym roku, nie pamiętam nazwy, ale to z kolei taki PC-based system i
    oczywiście interfejs także całkowicie graficzny (via LCD 7")

    Poza tym od paru lat większość tych systemów dodatkowo można obsłużyć
    via jakiś iPad czy inny smartfon...

    Więc - jeśli myślisz, że masz coś, czego "inni nie mają" to sprawdź
    jeszcze raz :)