-
421. Data: 2016-01-04 13:37:43
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Czarek Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message
news:568a66fe$0$679$65785112@news.neostrada.pl...
> Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym kabelkiem,
> takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę kabel wyginać w 1
> miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
> kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.
Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...
-
422. Data: 2016-01-04 13:57:57
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n6dotj$588$...@d...me...
"Czarek Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message
>> Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym
>> kabelkiem, takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę
>> kabel wyginać w 1 miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama
>> gąbka podobno 3 dolce kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy
>> jakoś tak.
>Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...
A w domach i biurach tez bezprzewodowych :-)
https://www.youtube.com/watch?v=B49Az-Vrsvg
J.
-
423. Data: 2016-01-04 14:06:02
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n6bit9$84b$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>> news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>>> news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>>> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
>>>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>>>>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>>>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
>>>>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
>>>>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
ps.com...
>>>>>>>
>>>>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
>>>>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
>>>>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
>>>>>>
>>>>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
>>>>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
>>>>>
>>>>> Bardzo często - zgoda.
>>>>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
>>>>
>>>> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
>>>> po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
>>>> sprzętu.
>>>
>>> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
>>> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
>>> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
>>> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
>>> Jak jest w Polsce?
>>
>> Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
>> użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
>> Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
>> w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
>
> Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
> Smutne.
Czy w USA jest przepis o możliwości zwrotu towaru czy jest to ogólnie
przyjęta praktyka sklepów?
Czy towar może być używany? Tzn. bez metek, ze zdjętymi foliami ochronnymi,
z rozerwanym opakowaniem?
--
Pozdrawiam,
yabba
-
424. Data: 2016-01-04 14:08:48
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>
W dniu 04.01.2016 o 13:37, Pszemol pisze:
>
> Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...
A czy to zmienia fakt, że da radę mocny kabel wyprodukować?
--
Cezary Grądys
c...@w...onet.pl
-
425. Data: 2016-01-04 14:21:46
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:568a6ee0$0$687$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 04.01.2016 o 13:37, Pszemol pisze:
>> Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...
>A czy to zmienia fakt, że da radę mocny kabel wyprodukować?
Tam, gdzie ilosc przegiec jest naprawde duza, czyli w glowicach
drukarek czy dyskow twardych, nie ma kabli, a sa tasmy plastikowe z
miedzianymi sciezkami.
Nie wiem - lepsze, czy bardziej tansze ..
J.
-
426. Data: 2016-01-04 14:51:19
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>
W dniu 04.01.2016 o 14:21, J.F. pisze:
> Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:568a6ee0$0$687$6...@n...neostrada.
pl...
> W dniu 04.01.2016 o 13:37, Pszemol pisze:
>>> Na infoliniach od dawna używa się bezprzewodowych...
>
>> A czy to zmienia fakt, że da radę mocny kabel wyprodukować?
>
> Tam, gdzie ilosc przegiec jest naprawde duza, czyli w glowicach drukarek
> czy dyskow twardych, nie ma kabli, a sa tasmy plastikowe z miedzianymi
> sciezkami.
> Nie wiem - lepsze, czy bardziej tansze ..
>
> J.
>
Tam nie ma załamań, ta taśma ma jakiś minimalny promień dość spory jak
ta głowica chodzi. W dodatku wygięcie jest zawsze w tę sama stronę, więc
chyba taśma lepsza i tańsza pewnie też. No i wtykasz w sekundkę w złącze!
--
Cezary Grądys
c...@w...onet.pl
-
427. Data: 2016-01-04 16:57:34
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Maciek <m...@p...com>
Użytkownik Czarek Grądys napisał:
> Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym kabelkiem,
> takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę kabel wyginać w 1
> miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
> kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.
>
>
Plantronix:
http://www.plantronics.net.pl/3,83,46,plantronics,sl
uchawki_przewodowe_profesjonalne_seria_h.html
Używa się jak najbardziej przewodowych. Widywałem różne sale operacyjne
telecentrów i nikt nawet nie wpadłby na pomysł użycia dla ponad 100
ludzi na sali słuchawek bezprzewodowych. Bez kabla, to jakieś malutkie
biura. Potwierdzam - działają długo i niezawodnie, przewody są bardzo
odporne ale i ceny jak widać słuszne.
-
428. Data: 2016-01-04 17:05:20
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Maciek <m...@p...com>
Użytkownik Maciek napisał:
>
> Plantronix:
Autopoprawka - Plantronics
-
429. Data: 2016-01-05 00:25:50
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
>>>> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
>>>> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
>>>> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
>>>> Jak jest w Polsce?
>>>
>>> Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
>>> użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
>>> Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
>>> w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
>>
>> Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
>> Smutne.
>
> Czy w USA jest przepis o możliwości zwrotu towaru czy jest to ogólnie
> przyjęta praktyka sklepów?
Tego niestety nie wiem.
> Czy towar może być używany?
> Tzn. bez metek, ze zdjętymi foliami ochronnymi, z rozerwanym opakowaniem?
Oczywiście że używany! Jak inaczej stwierdzisz że go nie lubisz? :-)
A metki/pudełko możesz przynieść nawet jak są podarte czy oderwane.
Ułatwisz kasjerce użycie skanera do kodów paskowych przy realizowaniu
zwrotu... i przyspieszysz sobie całą operację zwrotu kasy...
Od tej reguły są pewne nieliczne wyjątki. Np. nośniki software, filmy DVD
czy audio CD możesz tylko wymienić po otwarciu na taki sam nośnik
(w domyśle: przyniosłeś bo coś jest nie ten teges z Twoją płytką a nie że
chcesz inną muzykę bo tą już sobie skopiowałeś). Ale generalnie rzecz
biorąc sklepy wolą mieć zadowolonego klienta i trochę dolców w plecy
niż wciskać ludziom niechciany towar na siłę. Co ciekawe, dotyczy to
również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
jak ktoś dla zasady chce to może.
-
430. Data: 2016-01-05 13:04:35
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:n6eusp$10g$1@dont-email.me...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
>>>>> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
>>>>> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
>>>>> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
>>>>> Jak jest w Polsce?
>>>>
>>>> Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
>>>> użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
>>>> Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
>>>> w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.
>>>
>>> Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
>>> Smutne.
>>
>> Czy w USA jest przepis o możliwości zwrotu towaru czy jest to ogólnie
>> przyjęta praktyka sklepów?
>
> Tego niestety nie wiem.
>
>> Czy towar może być używany?
>> Tzn. bez metek, ze zdjętymi foliami ochronnymi, z rozerwanym opakowaniem?
>
> Oczywiście że używany! Jak inaczej stwierdzisz że go nie lubisz? :-)
W tym USA to macie Hamerykę. :)
> A metki/pudełko możesz przynieść nawet jak są podarte czy oderwane.
> Ułatwisz kasjerce użycie skanera do kodów paskowych przy realizowaniu
> zwrotu... i przyspieszysz sobie całą operację zwrotu kasy...
> Od tej reguły są pewne nieliczne wyjątki. Np. nośniki software, filmy DVD
> czy audio CD możesz tylko wymienić po otwarciu na taki sam nośnik
> (w domyśle: przyniosłeś bo coś jest nie ten teges z Twoją płytką a nie że
> chcesz inną muzykę bo tą już sobie skopiowałeś). Ale generalnie rzecz
> biorąc sklepy wolą mieć zadowolonego klienta i trochę dolców w plecy
> niż wciskać ludziom niechciany towar na siłę.
Taaa, trochę dolców w plecy. W przypadku drogich sprzętów, to straty mogą
być i na setki dolarów.
Ciekawe co dalej z tymi zwrotami? Picują i sprzedają jako nieżuwany czy
sprzedają jako używany za 3/4 ceny?
> Co ciekawe, dotyczy to
> również jedzenia - używając "satisfaction guarantee" możesz przynieść
> w połowie zjedzoną paczkę chipsów i oddać "bo Ci nie smakują" :-)
> Nie znam, przyznaję szczerze, nikogo komu chciałoby się to robić, ale
> jak ktoś dla zasady chce to może.
Jak ja odniosłem do sklepu ewidentnie zepsutą wędlinę, to właściciel jeszcze
zrobił mi awanturę.
A sprzedawanie produktów z przekroczonym terminem ważności w osiedlowych
sklepikach spotykam bardzo często.
--
Pozdrawiam,
yabba