eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <d...@4...com>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 12 Jan 2016 11:46:48 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160111-0, 11.01.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 52
    Message-ID: <5694d894$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1452595348 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 89.72.242.154:4918
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691948
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dfe81260-d04e-42c0-a054-bde6460366a3@googlegrou
    ps.com...
    użytkownik yabba napisał:

    > No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla klienta.
    > :)

    Ale tam stosunek ceny towar-zarobki jest inny niż w PL.
    W PL idzie się do sklepu, kupuje towar na jakąś potańcówę
    po czy zwraca, takie prawo.



    Podpowiedz mi jak można zwrócić używany towar. Chętnie się dowiem czegoś
    nowego.


    Kupuje się buty, przed upływem
    gwarancji niszczy i oddaje na gwarancje.


    Niezłe. Muszę spróbowac z butami.


    Później
    kupujący są zdziwieni na warunki gwarancji jakie
    daje sprzedawca, że biegać można tylko raz w tygodniu,
    po suchym, tylko w parzyste dni i słoneczne.


    Jeśli producent ma w ofercie tylko buty do biegania raz w tygodniu w
    sloneczne dni, to kiepski z niego producent.




    > http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
    >

    Zaorać blogera, Sokołów jest jest jedną z najlepszych firm
    w PL. Krytyka tak, ale z sensem. Za to co zrobił niech odpowiada.



    Strach publicznie powiedzieć, że jakaś potrawa mi nie smakuje.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: