    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl> <n64cu2$ju6$1@dont-email.me>
    <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl> <n698i2$b6f$1@dont-email.me>
    <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl> <n6bit9$84b$1@dont-email.me>
    <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl> <n6eusp$10g$1@dont-email.me>
    <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl> <n6ge56$6ao$1@dont-email.me>
    <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl> <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me>
    <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <568f2d3b$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <568f98a9$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <n6qss2$brn$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Sat, 9 Jan 2016 18:32:26 +0100

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 18:16:48 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W przypadku syntetycznego spiritusu jestem.

    Hm, rzekomo byl sprzedawany.
    Nie mylisz z okresleniem ze np. "wodka - napoj otrzymywany z alkoholu
    powstalego w wyniku fermentacji" ? Podobne przepisy w Unii czeste, ja
    tam akurat chwale, bo dzieki temu maslo to jest maslo, a nie margaryna
    czy inny wyrob maslopodobny.

    > Co do soli, to tak słyszałem
    > (od poważnej osoby), nie mam powodu by sądzić inaczej, ale przepisu nie
    > jestem w stanie podać.

    Szkoda, bo lubie sprawdzic. Tak jak slynne "marchew w/g Unii to owoc".

    > Sól spożywcza ma dodatek żelazocyjanku potasu. Nazwa podobna, ale to
    > nie to samo. Występuje jako antyzbrylacz. E536, więc jest certyfikat.

    Wiem. Tym niemniej - nie zbadales, to nie wiesz co zawiera, i czy nie
    jest szkodliwa. A dalej to sie kodeks karny odzywa - jak tylko nie
    wiesz, to jeden paragraf, jak naprawde byla szkodliwa, to dodatkowo
    drugi.

    > Spodziewać się można, ale sprawdzono i nie stwierdzono.

    Ale sprzedawca nie sprawdzil.

    To tak, jakby obywatel zaczal strzelac na oslep. Aresztowac od razu,
    czy poczekac az kogos trafi, no bo strzelanie nie jest zakazane ...

    J.