eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september
    .org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Fri, 11 Dec 2015 18:44:21 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <n4fqgi$lgd$1@dont-email.me>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n31iv7$avu$1@dont-email.me> <n31rti$6ep$1@node1.news.atman.pl>
    <n33gq4$bgc$1@dont-email.me> <n3ojn3$bg$1@node1.news.atman.pl>
    <n3opq0$l9l$1@dont-email.me> <n485fu$a7i$1@node2.news.atman.pl>
    <n485ug$is8$1@dont-email.me> <n48omi$keu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n4au9p$4fq$1@dont-email.me> <n4bfaa$9sa$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n4btql$745$1@dont-email.me> <566982c8$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4ct7l$c7b$1@dont-email.me> <n4fp7h$qmi$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 12 Dec 2015 00:41:54 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a69a2d434ecdeb61f2377b9673e11f0f";
    logging-data="22029";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18kQzHa2YNf7ZMh/khIOqSW"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <n4fp7h$qmi$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:ziQBPNZo+LYD/yTbSniMqbWJZIc=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690044
    [ ukryj nagłówki ]

    "Waldek Hebisch" <h...@a...uni.wroc.pl> wrote in message
    news:n4fp7h$qmi$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > Ekonomisci to badali i w praktyce to nie dziala. Tzn. klient nie
    > jest w stanie ocenic produktu i opiera sie na marce. Wyszlo
    > ze przy malej roznicy kosztu produkcji markowy prodult musi byc
    > ok. dwa razy drozszy. Wiec nie ma opcji "zaplace 5% drozej
    > ale bedzie trwale", zaplaci duzo drozej.

    Ceny telewizorów obecnie nie różnią się na rynku więcej.
    Chyba że kupujesz wypasione modele, wtedy przepłacasz.
    Ale możesz kupić porządnego Sony, LG, Samsunga w cenie
    niewiele wyższej niż niemarkowe produkty jeśli kupujesz
    modele podstawowe, bez wodotrysków albo rok starsze.

    > Jak do tego dodasz swiadome psucie marki

    Dlaczego miałbym dodawać coś wymyślonego?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: