eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • X-Received: by 10.50.97.5 with SMTP id dw5mr195481igb.2.1449859214586; Fri, 11 Dec
    2015 10:40:14 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.50.97.5 with SMTP id dw5mr195481igb.2.1449859214586; Fri, 11 Dec
    2015 10:40:14 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!optima2.xanadu-bbs.net!xanadu-bbs.n
    et!news.glorb.com!mv3no14831085igc.0!news-out.google.com!f6ni19980igq.0!nntp.go
    ogle.com!mv3no14831077igc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 11 Dec 2015 10:40:14 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <n4ct7l$c7b$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=176.227.166.192;
    posting-account=lFLGRwoAAADmNYChKz85K2YuDe9EjCBa
    NNTP-Posting-Host: 176.227.166.192
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n31cas$mch$1@node1.news.atman.pl>
    <n31hq1$s5v$1@node1.news.atman.pl> <n31iv7$avu$1@dont-email.me>
    <n31rti$6ep$1@node1.news.atman.pl> <n33gq4$bgc$1@dont-email.me>
    <n3ojn3$bg$1@node1.news.atman.pl> <n3opq0$l9l$1@dont-email.me>
    <n485fu$a7i$1@node2.news.atman.pl> <n485ug$is8$1@dont-email.me>
    <n48omi$keu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <n4au9p$4fq$1@dont-email.me>
    <n4bfaa$9sa$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <n4btql$745$1@dont-email.me>
    <566982c8$0$691$65785112@news.neostrada.pl> <n4ct7l$c7b$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    From: Budyń <b...@r...pl>
    Injection-Date: Fri, 11 Dec 2015 18:40:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690021
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 10 grudnia 2015 23:12:27 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:566982c8$0$691$65785112@news.neostrada.pl...
    > >>Ogólnie drastyczne obniżenie cen elektroniki powoduje że klient nie dba
    > >>zbytnio (a przynajmniej nie tak jak dbał dawniej) o niezniszczalność
    > >>towaru. Towar typu TV czy komputer przestał być rzeczą trwałą i cenną,
    > >>klient woli kupić tańsze i wymienić po 2 latach niż płacić dwie pensje
    > >>i trzymać 20 lat. Producent to zauważa i tak działa konkurencja że
    > >
    > > No ... jakbys sie spytal klienta czy mu odpowiada 2 lata trwalosci, to
    > > chyba bylaby inna odpowiedz.
    > > Ze np woli troche doplacic i miec sprzet na 4 lata.
    >
    > To Twoje zdanie - a klienta nie trzeba pytać, bo on głosuje portfelem.


    chyba mi czas kupic nastepny telewizor - a chciałbym kupic trwały. Daj no linke na
    taki gdzie mogę sobie pogłosowac na to portfelem. Chyba ze bredzisz/zmyslasz mozliwe
    opcje :)




    b.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: