eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n31cas$mch$1@node1.news.atman.pl>
    <n31hq1$s5v$1@node1.news.atman.pl> <n31iv7$avu$1@dont-email.me>
    <n31rti$6ep$1@node1.news.atman.pl> <n33gq4$bgc$1@dont-email.me>
    <n3ojn3$bg$1@node1.news.atman.pl> <n3opq0$l9l$1@dont-email.me>
    <n485fu$a7i$1@node2.news.atman.pl> <n485ug$is8$1@dont-email.me>
    <n48omi$keu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <n4au9p$4fq$1@dont-email.me>
    <n4bfaa$9sa$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <n4btql$745$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <n4btql$745$1@dont-email.me>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Thu, 10 Dec 2015 14:48:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <566982c8$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.228.125
    X-Trace: 1449755336 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 83.7.228.125:51746
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2844
    X-Received-Body-CRC: 3545736787
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:689920
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n4btql$745$...@d...me...
    >Ogólnie drastyczne obniżenie cen elektroniki powoduje że klient nie
    >dba
    >zbytnio (a przynajmniej nie tak jak dbał dawniej) o niezniszczalność
    >towaru. Towar typu TV czy komputer przestał być rzeczą trwałą i
    >cenną,
    >klient woli kupić tańsze i wymienić po 2 latach niż płacić dwie
    >pensje
    >i trzymać 20 lat. Producent to zauważa i tak działa konkurencja że

    No ... jakbys sie spytal klienta czy mu odpowiada 2 lata trwalosci, to
    chyba bylaby inna odpowiedz.
    Ze np woli troche doplacic i miec sprzet na 4 lata.

    Przy czym:
    -komputery kiedys sie tak rozwijaly, ze faktycznie co 2 lata i tak
    trzeba bylo nowy. Ten szalony postep jakby przystopowal, to i
    oczekiwania klientow sie wydluza,
    -podobnie bylo z telefonami, poparte polityka operatorow. Jedno i
    drugie ulega zmianom.

    -TV, lodowka, zmywarka, pralka, drukarka - tu oczekiwania klientow
    moga byc inne.
    -przy drukarkach akurat widac - klienta sie zdobywa cena, a zarabia na
    atramentach i tonerach.

    W kazdym badz razie klient moze sie obrazic za te 2 lata trwalosci,
    szczegolnie w przypadku TV. A odzyskac nie bedzie latwo.

    >Czy komuś kto gra na komputerze przeszkadzają nietrwałe kondensatory
    >w kartach wideo? Tych, które gracz wymienia typowo po 6 miesiącach?

    A to sie tak czesto zmienia ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: