eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Mon, 23 Nov 2015 06:42:02 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <n2v1em$hv9$1@dont-email.me>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl>
    <n2seqk$jdb$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <n2sjd2$4g0$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 23 Nov 2015 12:39:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c8c74b5fe67b30571a119609d165b605";
    logging-data="18409";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18eRMXGXKQ5PofPIebAGyVw"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:kuDcE0CBggPmle4CxTp8qITKmOk=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:689022
    [ ukryj nagłówki ]

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    news:3b8bab00-7b4f-4318-9b9b-a95df3b3a141@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu niedziela, 22 listopada 2015 15:30:09 UTC+1 użytkownik Pszemol
    > napisał:
    >> pralka zepsuła zaraz po gwarancji bo klient przyjdzie kupić nową i
    >> zarobimy
    >> więcej" się nie zgodzę, bo to jest strategia nielogiczna. Nie wiem jak
    >> Ty,
    >> ale każdy rozsądny klient, będzie pamiętał że po dwu lat od zakupu pralka
    >> Boscha padła i musi kupić nową. Myślisz że zrobi sobie krzywdę i kupiłby
    >> następnego Boscha? Nie! Pójdzie i kupi pralkę Samsunga lub LG.
    >
    > ta logika bierze w łeb gdy wszyscy producenci robia tak samo.

    Ale nie robią. Mało tego - taka straregia nie jest stabilna bo zagrażają
    mu właśnie producenci którzy nie dokładają kosztów do procesu
    projektowania aby dodać do projektu (oprócz funkcji podstawowych)
    również zaszyte, dobrze ukryte, bomby zegarowe. Głupie myślenie.

    > Zatem co robie gdy sie popsuje?
    > Kupuję najtanszą dowolnego producenta.

    I potem wymyślasz cuda o celowym postarzaniu.
    Tymczasem kupujesz najtańszy chłam i to jest przyczyna awaryjności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: