  • Data: 2015-11-23 13:52:04
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie przyszło ci do głowy, że to nie żadni klienci, a pożal się boże
    > łonabibiznesmeny, którzy się nasłuchali opowieści o postarzaniu i
    > postanowili w swoim geniuszu z tego zrobić model biznesowy?

    Ja jestem od prowadzenia firmy, a nie rozliczania moralności klientów.
    Dopóki klient nie chce zamawiać rzeczy nielegalnych - broni, narkotyków
    czy czegoś takiego - mnie formalnie nic do tego.

    Nawet nie muszę wiedzieć do czego ostatecznie ma to komuś służyć.
    Podobnie szewc nie interesuje się, czy jego glan nie będzie zastosowany
    do kopania staruszki.

    I jak dodatkowo wspomniałem - duża (niemiecka !) firma, dla której
    produkuję - rozważała poważnie taką "opcję". Więc... nieważne są detale
    mojej działalności - ważne, że to się stosuje. Nie od wczoraj. O tym tu
    jest mowa.