  • Data: 2015-11-23 13:42:02
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    news:3b8bab00-7b4f-4318-9b9b-a95df3b3a141@googlegrou
    ps.com...

    > ta logika bierze w łeb gdy wszyscy producenci robia tak samo.

    Ale nie robią. Mało tego - taka straregia nie jest stabilna bo zagrażają
    mu właśnie producenci którzy nie dokładają kosztów do procesu
    projektowania aby dodać do projektu (oprócz funkcji podstawowych)
    również zaszyte, dobrze ukryte, bomby zegarowe. Głupie myślenie.

    > Zatem co robie gdy sie popsuje?
    > Kupuję najtanszą dowolnego producenta.

    I potem wymyślasz cuda o celowym postarzaniu.
    Tymczasem kupujesz najtańszy chłam i to jest przyczyna awaryjności.