  • Data: 2015-11-23 14:48:15
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-23 o 13:47, Pszemol pisze:
    > "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Absolutnie nie. Zaprojektowanie sprzętu który jest byle jaki
    > i ma dużą awaryjność jest łatwe i wielu to robi...
    > Zaprojektowanie sprzętu który jest super-niezawodny
    > w czasie gwarancji a zepsuje się tuż po niej jest niezwykle
    > trudne i nie zdajesz sobie z tego sprawy... Zwłaszcza, że
    > duzi producenci produkują ten sam sprzęt na wiele róznych
    > rynków na których obowiązują różne warunki gwarancji,
    > rękojmi czy różne okresy trwania tych gwarancji...

    Ale wiesz, ważne jest nie to, żeby każde urządzenie padło powiedzmy 3
    miesiące po gwarancji. Ważne, żeby dość ich padło np w przeciągu 2
    kolejnych lat. Z punktu widzenia producenta istotna jest statystyka, a
    nie uwalanie każdego urządzenia.

    > Stawiasz przed projektantem który jest z łapanki,najtańszy,
    > ledwie jest w stanie zaprojektować coś co jako tako działa
    > zadanie DODATKOWE polegające na sprytnym, niewidocznym,
    > trudnym do wykrycia wprojektowaniu w system bomby zegarowej.

    Nie, takich rzeczy nie daje się byle komu, i nie bardzo wiem dlaczego
    tak akurat chcesz to przeprowadzić?

    > To jest odwrotnie - jest grupa ludzi którzy są właśnie bardzo
    > podatni na tego typu teorie spiskowe i niewiedzieć czemu,
    > łatwiej w nie wierzą mimo że pochodzą one z wielu różnych
    > gatunków fabularnych... chemtrails, 9/11, jaszczury, postarzanie itp :)

    Jasne. Dlatego np w nowej pralce zamek bębna jest tak zrobiony, że po
    jakimś czasie musi się otworzyć w trakcie wirowania? W starej było to
    zrobione nie tylko poprawnie, ale i elegancko. Na dodatek jest bardziej
    skomplikowany niż był i na pewno więcej kosztuje, bo ma dodatkowe
    elementy. Skutki nawet trudno mi sobie wyobrazić, bo na obudowie pralki
    to się może nie skończyć. No chyba że dekle bębna po prostu zgniecie,
    ale blacha solidna, więc nie wiem.

    Pozdrawiam

    DD