eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!
    testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 23 Nov 2015 11:44:05 +0100
    From: Maciek <m...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl>
    <n2seqk$jdb$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <n2sjd2$4g0$1@dont-email.me> <5652cf96$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <5652daff$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5652daff$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5652edf5$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-224.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1448275445 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 5.172.247.224:10174
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2470
    X-Received-Body-CRC: 1625503895
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:688984
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    >
    >> Pieniądze wydane na reklamę są ważniejsze, niż Ci się to wydaje. Jobs
    >> (ten od Apple) powiedział wyraźnie, że nie interesują go klienci,
    >> którzy kupili jego produkty, tylko ci, którzy jeszcze ich nie kupili.
    >
    >
    > Moze zle zrozumiales, albo on przesadzil - klienci Apple to swoista
    > kasta, i wlasnie na nich Apple najbardziej zarabia.
    > Wpadlbys na pomysl, zeby sie ustawic w sobote w kolejce, bo od
    > poniedzialku ranu nowy model i* bedzie w sprzedazy ?
    >
    > J.
    >

    Przesadził to na pewno ale znalazł i znajduje wiernych czcicieli marki.
    Cytat zapamiętałem jako wyjątkową arogancję, na którą normalny manager
    by się nie zdobył, bo to źle wpłynie na wizerunek. Nawet po pijanemu.

    Na pomysł ustawiania się w kolejce bym nie wpadł ale to tylko świadczy o
    tępocie ofiar skutecznego marketingu. Nawet nie wiedzą jeszcze co
    kupują, bo brak testów niezależnych od producenta. To właściwie jest już
    religia lub (jak piszesz) kasta. Guru powiedział o nas coś brzydkiego?
    Na pewno miał rację. Tu nie ma logiki tylko gonitwa lemingów. Brak kasy?
    Momencik (chwilówka) i gotowe.
    Marketing, marketing i jeszcze raz marketing a klient łyknie wszystko i
    częściej. To jest najważniejsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: