  • Data: 2015-11-22 23:34:10
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:n2slvm$upi$1@node1.news.atman.pl...

    > Nikt nikomu nie może kazać stosować podzespołów, które mają trwałość
    > większą niż producent chce. Ani nie może mu kazać instalować je tak, aby
    > zmniejszać awaryjność.

    A czy ta "trwałość" to jakiś konkretny parametr który bierzesz
    z datasheeta dołączonego do podzespołu czy może jest to
    parametr który samemu obliczasz?

    > Zwłaszcza Samsung, Apple i inni :)

    Ten "postarzany" przez Apple iPhone4 ma już ponad 4 lata
    u mnie i dalej działa sprawnie - nawet przeżył zgubienie
    go w śniegu na nartach w Kanadzie, odzyskałem go
    w "lost&found" jak przyjechałem w to miejsce za miesiąc.