  • Data: 2009-06-06 13:05:05
    Temat: Re: porownanie zdjec z canona 5d mII i 50d
    Od: j...@u...at szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Jun., 14:57, Arczi <n...@...please> wrote:

    > No, szczególnie ma to znaczenie jak pracujesz na manualu.
    >
    > Jeszcze jakieś głupoty?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Arczi

    chlopie kup sobie jakas broszurke , przeczytaj jak dziala pomiar ttl.

    nie wiem dokladnie ile mam obiektywow w canonie ok 10 sztuk bedzie -
    od tanich do drogich L

    z wszyskimi tymi obiektywami pomiar TTL dziala tak samo.
    Zmiana obiektywu nie ma najmniejszego wplywu na prace pomiaru swiatla
    TTL.
    w manualu kierujesz sie wskazaniami drabinki - dane pochodza z tego
    samego zrodla - tego samego swiatlomnierza.
    pomiaru dokonujesz w oparciu o jedna z 4 metod jaka daje canon do
    dyspozycji - jedyna roznica to tylko ta, ze dane przenosisz recznie na
    czas i przyslone.

    zastanowilbys sie choc przez sekunde co piszesz zanim innych zaczniesz
    obarczac glupotami , gdyz sam wypisujesz rzeczy niestworzone.