    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: porażka.....
    Date: Thu, 08 Jul 2010 21:43:28 +0200

    W dniu 2010-07-08 21:15, nalesnik pisze:

    > Mając do wyboru dwa takie same modele danego auta/motocykla, w podobnej
    > cenie, jednak wybrał bym ten z Japonii, a nie z Tucji;) ale to moja
    > subiektywna opinia

    Ano właśnie - mało kogo interesuje Twoja opinia w tej materii i mało
    kto na to zwraca uwagę. Znaczenie może mieć dla producenta/gwaranta,
    że pojazdy z którejś tam montowni mają wyższą awaryjność itd., a to
    im podnosi koszty.

    > Tak, podzespołów jest coraz więcej. Jest coraz więcej elektroniki, auta
    > są bardziej "wybajerzone" - druga strona medalu to to, że jest więcej
    > rzeczy, które mogą się psuć.

    Akurat zupełnie nie o to chodziło - od dawna w ramach cięć kosztów
    projektuje się podzespoły względnie uniwersalnie i produkuje tam, gdzie
    jest najtaniej. Te same podzespoły trafiają później do różnych marek
    i mało który klient ma pojęcie, że wychwalając swój pojazd i jakość
    montażu mocno się wygłupił, ponieważ szrot obok jest dokładnie taki
    sam. Pierwszy z brzegu przykład - Aygo, C1, P107. Dalej sobie poszukaj
    różnych cudów...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.