  • Data: 2010-07-06 12:23:38
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Rędziak pisze:

    > A teraz jest moda, żeby walić w Toyotę, nakręcona zresztą przez
    > wielką trójkę, gdy ta była w dupie i paru hamerykanów, których
    > przerosło wrzucenie luzu i naciśnięcie pedału hamulca.

    Fajny jest fragment z tego doniesienia:
    <cite>
    Usunięcie usterki to oczywiście konieczność wymiany wadliwych sprężyn.
    To z kolei nie małe wyzwanie dla mechaników Lexusa, ponieważ jak
    informuje specjalista jednego z warszawskich salonów, taka czynność może
    potrwać nawet kilka dni w przypadku modelu LS.
    </cite>

    To pewnie jeden z takich specjalistów, jakich tu kilku mamy na grupie.

    > To nie jest tak, że tylko Toyota organizuje recalle.

    Oczywiście, że nie. Z ostatniej chwili - Insignia :)