    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Date: Fri, 08 Oct 2010 10:24:03 +0200

    Mirek Ptak pisze:

    > Widzę, że każdy post Cavallino, w którym pisze coś o francuzach działa
    > na Ciebie jak płachta na byka.

    podobnie jak na ciebie slowo Opel (jak dobrze kojarze) ;)

    > I to tak mocno, że nie patrzysz nawet o
    > czym pisze :).

    :)
    nie do konca tak jest, ale jako, ze to grupa samochodowa, winne sa
    czasami pewne wyjasnienia.

    Mogl jeszcze wspomniec o CX, SM...

    > Dla przypomnienia:
    > =====
    >
    > Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywające.
    > To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
    > Porównaj sobie XM do BX.

    ale BX byl fajnym autkiem i bardzo wygodnym
    XM mial wiecej opcji elektronicznych, byl wiekszy, wygodniejszy
    w XM psula sie glownie elektronika (made by bosh) - ktorej w BX bylo
    znacznie mniej lub wcale

    i nie wiem, czy XM przewyzszal BX'a solidnoscia wykonania w stopniu by
    dawac za wzor te dwa auta.
    Byl bardziej odjechany - to fakt, no i BX byl chyba ponad segmentem C
    (choc w czasach BX'a pewnie takie pojecie jeszcze nie istnialo, wiec
    trudno go klasyfikowac)

    --
    pozdr
    Adam (AL)