  • Data: 2010-10-08 03:43:09
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 20:46, Cavallino pisze:

    > Nic z tych rzeczy, Megankę zajechało Renault podczas produkcji, a pewnie
    > również podczas projektowania.

    Tak, tak, a kie zajedzie Kia :P

    > To było dawno, wyciągnąłem wnioski i z handlem złomem nie mam już nic
    > wspólnego.
    > Mogę się tylko uśmiać widząc jak jakiś złomiarz broni tej bandy
    > przestępców.

    Jestes glupcem cavallino.

    > Kiepskim?
    > To co naprawiało Alfę to było jedyne ASO w tej części kraju, całkiem
    > niezłe, swego czasu przygotowujące samochody do Pucharu Alfa Romeo.
    > Do tego PODOBNO za mojego boxera brał się najlepszy i jedyny fachowiec
    > od tych silników.
    > Widać to wszystko to było za mało, ale nic więcej zrobić nie mogłem.

    Skoro jedyne, to nie miales porownania :P
    Tak czy inaczej bylo kiepskie skoro nie potrafili ogarnac tematu.
    Bo ze alfy sa jakie sa to kazdy wie, ale jakos jeszcze nie wyginely,
    nawet te boxery do dnia dzisiejszego.
    Wniosek, ty zepsules, a gowniane ASO nie potrafilo naprawic.

    > LOL !!!
    > A na czym polega niewłaściwe użytkowanie samochodu, któremu psuje się
    > elektronika? ;-)

    Blok silnika to nie elektronika.
    W 30 letniej beemce tez jej nie miales, wiec gdzie ci sie psula? w renault?

    > Wymyśl coś sensownego, bo takie opinie połączone ze stwierdzeniem sprzed
    > kilku postów, że nie masz o mnie zielonego pojęcia, więc tym bardziej o
    > użytkowaniu samochodów, tylko pokazują twoją mentalność przygłupiego
    > dresa z BMW.

    Nie, napisalem ze cie prywatnie nie znam, a nie ze nie mam o tobie
    zielonego pojecia.
    Bo pojecie to mam i nawet juz sobie zdanie na twoj temat wyrobilem.

    --
    Karolek