  • Data: 2009-12-24 15:32:42
    Temat: Re: poradnik jak robić wielkie panoramy sferyczne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hgva50$o2t$...@n...onet.pl

    > Bo jesteś rozlazła dupa. Zamiast zabrać się
    > do życia co dzień oglądasz się za siebie.

    Oglądam. Dla przysłowiowych pięciu złotych (bo wiadoma firma już nie
    dawała złotych jaj) duchowni kazali marnować moje życie. Oglądam się
    i przysięgam każdego dnia -- nie przebaczę nikomu z Białegostoku, kto
    mi nie udzielił pomocy w roku 2003, kiedy to duchowni kazali blokować
    wszystko, co robiłem, aby mnie zmusić do ,,objęcia'' wiadomej firmy
    i lizania pochwy Stalenczykowej. Nie podejmuję szybko decyzji, zauważam
    dość często, że trzeba mnie aż solidnie kopnąć w tyłek (jestem wyrozumiały
    i mam wiele dobrej woli), aby pokazać mi, co mam zrobić, ale gdy podejmę
    decyzję, raczej żadne różańce tej decyzji nie odmienią.

    Mogłem opisać to, co mnie spotkało -- i opisałem.
    Przeżyłem. Duchowe dzieci spłonęły pod Jeżewem.
    Straciłem czas i wszystko, co osiągnąłem w swoim życiu.
    Dla kogoś, kto żył z gratisów (jak piszesz) przeszłość nie ma znaczenia.
    Dla mnie już też nie ma -- jest jak odgryziony język, który trzeba wypluć,
    być może (na pewno? -- nie czuję żalu od kilku lat; czuję obrzydzenie)
    z żalem, ale jednak.

    Natomiast (przepraszam za wyrażenie, ale lepszego nie znam) skurwysynom
    Ozorowskim, Koszewnikom, Świetlickim, Makulskim, Rydzykom, Kopaniom -- nie
    przebaczę. Duchowni (Kopania też) żyją jak zwierzęta -- troszczą się jedynie
    o pieniądze; duchowe ich światy, przyjaźnie czy marzenia -- to wszystko jest
    jak u zwierząt, dlatego mają nade mną przewagę, bo dla mnie to wszystko
    ma wartość.

    Sam sobie jestem winny? Chyba tak. Kopania wielokrotnie mi przypominał
    o tym, że nie liczy się nic poza pieniędzmi -- był wobec mnie szczery,
    żyliśmy w przyjaźni, do czasu mojej wojny z duchownymi. :) Podobną
    postawę wykazywali niektórzy księża, ale ja byłem zbyt naiwny
    i wierzyłem w to, że jednak mówią prawdę, gdy głoszą wiarę w Boga.
    Kopania przynajmniej mówił wprost, że Boga nie ma. Przeklęty niech
    będzie i on, i duchowni, dla których służąc, zmarnował moje życie.
    A reszta (Rogowskie czy Siemieniuki itd. -- mogli pomóc, ale nie
    chcieli) jest dla mnie przeszłością, do której nie powrócę.

    I niech to będą moje życzenia świąteczne. :)
    Nie mając rodziny, nie życzę nikomu wesołych świąt. :)
    Aby kogoś kochać, trzeba być kochanym przez kogoś.
    Duchowni nienawidzą każdego całymi swoimi siłami!!!
    Ja nie żywię nienawiści do każdego, ale tylko
    do tych, którzy zmarnowali wiele lat mojego życia. :)

    -=-

    Do życia zabieram się -- cóż, kiedy mam chore płuca.
    Są chore od wielu lat. Bóle w plecach pamiętam od dawna.
    Po raz pierwszy coś niepokojącego wykryła lekarka laryngologii
    (zauważając, że to nie jej dziedzina -- dolne drogi oddechowe)
    ze dwa lata temu przy okazji badania górnych dróg oddechowych,
    ale badania (stetoskowpowe czy laboratoryjne krwi i moczu) nie
    wykazywały niczego złego aż do czasu problemu z oskrzelami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'