  • Data: 2009-12-24 08:52:48
    Temat: Re: poradnik jak robić wielkie panoramy sferyczne
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Słowem -- raj dla zwierząt? :)

    Dla artystów raczej :)

    > I dla pozerów. :)

    No ale co ja poradzę, że naprawdę buduję automaty:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/07/0.htm
    I to nie jest specjalnie trudne żeby się tym przesadnie chwalić, rok w
    rok samo AGH puszcza ze setkę takich...

    > A mnie boli to, że nie można tutaj żyć po ludzku, tak aby każdy dzień był
    > kontynuacją poprzedniego, a dzieci zbierały to, co zostawią im rodzice...
    > JPII ponoć twierdził, że po każdym dniu należy postawić kropkę i zacząć
    > wszystko od początku.

    Bo jesteś rozlazła dupa. Zamiast zabrać się do życia co dzień oglądasz
    się za siebie. Mnie rodzice zostawili głównie złudzenia i to do ich
    interesu raczej dokładaliśmy. A gdy pomyślę, że miałbym kontynuować
    wiele postanowień z przeszłości, przechodzi mnie dreszcz.
    Odetnij się w końcu od tych fioletowych capów, którzy w dwadzieścia lat
    do reszty rozpieprzyli to, co jakoś tam trwało lat dwa tysiące.

    > Ponoć ,,modłami'' można ludzi tak omamiać, że zapominają, po co żyją.
    > Mnie tak maltretowano w 2003 roku, aby mnie namówić do współpracy i do
    > budowania rodzinnej firmy. Nie wiem, ile wysiłku na to poszło, ale ponoć
    > sporo. I oczywiście na nic się to nie zdało, bo miałem swoje zdanie.

    Idź do świeckiego psychologa, najlepiej na długi cykl. Za bardzo Cię te
    modły prześladują...

    > Wracając do panoramy -- IMO gdybyś włożył więcej skromności, mógłbyś
    > dalej zajść. :)

    Na skromności to ja straciłem z piętnaście lat życia. Ale nauczyłem się
    wyciągać wnioski.

    > Ale -- czy warto chodzić w XXI wieku piechotą? ;)

    Warto, ale zależy gdzie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl