  • Data: 2011-02-01 01:08:17
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wampir Energetyczny <a...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.sadistic.pl/kolejny-odcinek-uwaga-pirat-v
    t65479.htm
    Ja tam sie nie znam czy mają mieć legalizację na zasilanie czy nie. Ale jak by
    w pzrepisach stalo ze mają mieć legalizację na tusz do długopisu ktorym
    wypisują mandaty to mają mieć i okazać każdemu kto tego zażyczy. A jak nie
    mają to do ukarania, co nie znaczy ze ten co go złapali ma iśc bez kary do
    domu. Niedawno oglądalem taką scenkę. Siedzą i z bocznej drogi obserwują
    skrzyżowanie. Ktoś na nim wyprzedza ciężarówkę. Wyjeżdzają, gonią, zatrzymją.
    Co pan tam zrobil. Nie wiem pokażcie mi. A oni nie mają tego nagranego na
    rejestratorze. Nie musimy. Mozemy tam wrócić i pokażemy. Pokażcie mi tu i
    teraz, nigdzie nie wracam. Mandat ileś i punktow ileś. Przyjmuje? Nie bo nie
    wiem za co. Pokażecie okaze się ze ja to placę. Zaczyna się szantaż. To teraz
    zamiast kilku minut straci pan godzinę bo jedziemy na posterunek. Po co,
    jestem prawnikiem. Przsłuchanie i protokół zrobić. Możemy tutaj. A my jedziemy
    na posterunek. To jedziemy czy płaci. Jedziemy a jak okaże się że niewinny to
    wytoczę wam proces. I tak ma być. Ale na koniec pokazują z telewizyjnej kamery
    jeszcze raz i komentarz że temu panu na pewno parasol w dupie otworzą. A mogą
    go w pompę cmoknąć bo kamera tv nie ma legalizacji i można przemontować
    material że nikt tego nie pozna. To byłby dobry program gdyby nie debil
    piszący pod zamowienie komentarze. W wielu przypadkach są zwyczajnie obraźliwe
    dla kierujących. I oczywiście każdy z moralem ze jesień średnowiecza robiona w
    dupie kierowcy to nic co dzielni policjanci i sąd mogą zrobić zlapanemu.
    Przyajmniej w kazdym odcinkujest podobna sytuacja. Wina watpliwa i szantaż.
    Niedawno oglądalem i podchodzilo zachowanie dzielnych policjantow pod
    prokuratora a za kometarz pierdylion odszkodowania od telewizji. Jedzie szbko.
    Mierzą jest pzrekroczenie zatrzymują. Taka praca i tak ma być. Wychodzi facet
    i mówi. Skończylą mi się insuina. Mam malo czasu zanim sie rozkleję. Za 5
    minut można dojechać do apteki gdzie ta insulina jest, czeka na mnie. Biorą go
    do radiowozu. Zamiast od razu wzywać karetkę częstują go idiotycznymi tekstami
    o mandatach. Odmawia. Wysylają zapytanie do rejestru skazanych. Pokazują mu
    stare zdjęcie z pierdla z tekstem że takich zdjęć na imieninach nie robią. I
    czy bierze mandat. Dają coś do czytania. Facet mówi ze juz mu się slabo robi i
    nie widzi liter. Pytają czy wezwac karetkę. Mówi ze nie będą mieli tego
    gatunku insuliny w karetce bo mają inną a on potrzebuje tą z apteki. W końcu
    przyjezdza karetka. Zabiera faceta do szpitala. To było typowe narażenie życia
    przez funkcjonariusza państwowego. Zasranym obowiązkiem bylo w takiej sytuacji
    odstąpić od czynności i natychmiast albo wezwać pogotowie albo pojechać dla
    faceta po lekarstwo. Nawet jak by był pedofilem ktory uciekl z więzienia. I
    oczywiście debilny bo pisany pod zamówienie moralizujący komentarz o
    otwieraniu parasola w dupie kierowcy który akurat w tej sytuacji był ofiarą
    bandytów w mundurach. Ciekawe dlaczego debil z TVNu nie komentował sytuacji w
    ktorej zmarł cukrzyk bo dzielni policjanci nie uwierzyli mu że jest chory
    tylko uważali ze pijany i z wezwaniem karetki czekali godzinę. Chyba nie miał
    koncepcji jak dowalić zmarłemu i jego rodzinie w sytuacj gdy zabili go
    policjanci.