  • Data: 2018-11-23 10:11:36
    Temat: Re: pomysły na wykorzystanie anten ferrytowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...

    >To racja, tylko antena odpowiednio większa.

    Ale moc z anteny dipolowej zalezy od jej skutecznosci, a wiec stosunku
    jej dlugosci do dlugosci fali.

    Wiecej sie wydoi na 30 cm z pobliskiego BTS niz na 10m druta z Solca ?

    A moze by tak sciany obstawic i na wifi sasiada jechac ?

    >Ciekawostka: https://www.youtube.com/watch?v=lMuJKsUjD_o

    Gadajace rosliny ? :-)

    Ale co to jest - bo wyglada mi jak izolator z Gabina - czyzby to byl
    maszt nadawczy ?

    J.