-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Piotr Woszczynski <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
Subject: Re: pompowanie opon azotem
Date: Sun, 4 Sep 2011 17:09:15 +0200
Organization: Moja własna ale ciasna
Lines: 29
Message-ID: <1f0t4xw5kfsa2.iejuikpgl5us$.dlg@40tude.net>
References: <1omq8w6jyebwa$.14zmo5c94vlmm$.dlg@40tude.net>
<j3qkus$v6b$1@mx1.internetia.pl> <j3ql0e$p59$1@inews.gazeta.pl>
<j3qsoe$f6k$1@news.icpnet.pl> <j3r0fp$fh5$1@news.onet.pl>
<j3r1uf$29a$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-95-41-251-35.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1315148898 29759 95.41.251.35 (4 Sep 2011 15:08:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Sep 2011 15:08:18 +0000 (UTC)
X-User: pedro1121
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395835 pl.sci.fizyka:234164
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:57:51 +0100, kamil napisał(a):
> On 02/09/2011 17:32, zażółcony wrote:
>>
>> Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:j3qsoe$f6k$1@news.icpnet.pl...
>>> ?
>>>>> a moze byc, w koncu tak sie odcedza azot w wytwornicach - przepuszcza
>>>>> przez sitko
>>>>> azot zostaje a tlen przechodzi.
>>>>> trzeba by sprawdzic rozmiar czasteczki azotu.
>>>>
>>>> Ja opony dopompowuję przez pończochę babci, mam nadzieję że
>>>> wystarczy, bo nie chcę sobie gumy tlenem popsuć.
>>>>
>>> nie wyszedł Ci dowcip
>>> przeczytaj jeszcze raz co przechodzi a co zostaje.
>>> i napisz żarcik z sensem.
>> Ale on tę pończochę podłącza pod prąd o bardzo wysokim napięciu
>> i uzyskuje odwróconą osmozę.
>
>
> Nic nie podłączam, tylko trzymam ją w pudełku z magnetyzerem. Tlen
> przechodzi, a azot przyczepia się do namagnesowanej pończochy.
Hm.. Jeśli już to raczej tlen by się powinien przyczepiać do namagnesowanej
pończochy.. (hint - tlen jest paramagnetykiem)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.11 08:23 Mirek Ptak
- 05.09.11 08:25 Mirek Ptak
- 05.09.11 08:30 Mirek Ptak
- 05.09.11 08:32 MarcinJM
- 05.09.11 08:38 Szczepan Bialek
- 05.09.11 11:22 PM
- 06.09.11 12:57 Wojciech Wrodarczyk
- 06.09.11 17:40 Szczepan Bialek
- 07.09.11 13:46 Wojciech Wrodarczyk
- 07.09.11 14:12 Jarek Andrzejewski
- 08.09.11 17:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A