  • Data: 2014-02-25 13:43:22
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 11:48:59 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > tablicy będzie raczej dobre. Nie ma tyle mocy elektrycznej w samochodzie.
    >
    > Jeśli już to nagrzewnica zasilana płynem chłodzącym. A tak przy okazji. Jak
    >
    > by Ci dobrze zapłacili za zaprojektowanie takiego systemu to zostawił byś
    >
    > furtkę że jak ciepła tablica to nieczytelna? W telewizji był program i
    >
    > mówili co ten system robi. Rozpoznaje numery, markę i model samochodu. Z
    >
    > kolorem włącznie.
    >

    > Markę, model i kolor ciągnie z Cepiku. Ciekawe jakby w zimie rozróżnił
    >
    > Berlingo od Partnera z grilem zasłoniętym tekturką.

    Jakoś nie ma specjalnego problemu ze zdjęciami biometrycznymi w paszportach żeby
    maszyna nagminnie się myliła. Wąsy i brodę ktoś zapuści, ucho sobie utnie i okulary
    założy. A maszyna i tak go rozpozna. Marek typów i kolorów samochodów jest
    zdecydowanie mniej niż typów, modeli i kolorów ludzi, to i tektura i urwane lusterko
    chyba nie przeszkadza. A ten kolor z cepiku to według Ciebie po co ciągnie jak by nie
    potrafił rozpoznawać na samochodzie? Bo według mnie żeby porównać. Porównać po to
    żeby wykluczyć możliwość pomyłki. Wychodzi że jedyna metoda na zrobienie systemu w
    chuja jest zmiana koloru z jasnego na ciemny z ciemnego na jasny. Tylko jeśli system
    będzie miał możliwość uczenia się to sam po kilku rozpoznaniach poprawi wpis w bazie
    danych.