eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypolski samochod elektrycznyRe: polski samochod elektryczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.n
    etcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am
    4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Thu, 16 Dec 2021 00:27:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.4.0
    Subject: Re: polski samochod elektryczny
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1wnprd0g67o9z$.163d4juzv9ska$.dlg@40tude.net>
    <sotm45$nfc$2@dont-email.me> <61b74aa5$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <sp897u$ij1$1@dont-email.me> <61b7aa10$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <sp8b7c$3b6$1@dont-email.me> <sp9boh$8jd$1@news.icm.edu.pl>
    <spavfg$q02$1@dont-email.me> <spc5ok$iel$2$Cav@news.chmurka.net>
    <spc6f6$v1e$1@dont-email.me> <spc7dp$jd6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <spc8ar$9jk$1@dont-email.me> <spc931$k9v$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    In-Reply-To: <spc931$k9v$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <61ba79ff$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1639610879 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 83.142.196.21:65387
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699902
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.12.2021 o 09:30, Cavallino pisze:

    > No chyba że jednak czyni.
    > I optymalizuje zużycie prądu do tego stopnia, że jeden samochód da się
    > używać, a inny nie bardzo.
    >
    > Przykład - jak auto jeździ po mieście zimą, to można włączyć wszystkie
    > możliwe grzałki na starcie, i zużywać 20 kWh na samo grzanie....
    > I tak co 10 minut od nowa.

    Ale to proste "if then". Takie rzeczy to robią sterowniki PLC z
    automatyki budynkowej o mocy mniejszej niż smartfony programami pisanymi
    w bloczkach. Pewnie i na przekaźnikach by się dało;)

    > W przypadku elektryków jednak zwykle pisze się go od zera.
    > I tylko Tesli udało się to w pełni.
    >
    > Ale pewnie Tobie chodzi o inny soft niż mi.

    No właśnie - porównujemy ECU z falownikiem - tam naprawdę nie ma nic
    nadzywczajnego.

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.12.21 13:39 ii
  • 16.12.21 17:01 heby

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: