-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.n
etcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am
4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
Date: Thu, 16 Dec 2021 00:27:59 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.4.0
Subject: Re: polski samochod elektryczny
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1wnprd0g67o9z$.163d4juzv9ska$.dlg@40tude.net>
<sotm45$nfc$2@dont-email.me> <61b74aa5$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<sp897u$ij1$1@dont-email.me> <61b7aa10$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<sp8b7c$3b6$1@dont-email.me> <sp9boh$8jd$1@news.icm.edu.pl>
<spavfg$q02$1@dont-email.me> <spc5ok$iel$2$Cav@news.chmurka.net>
<spc6f6$v1e$1@dont-email.me> <spc7dp$jd6$1$Cav@news.chmurka.net>
<spc8ar$9jk$1@dont-email.me> <spc931$k9v$1$Cav@news.chmurka.net>
From: Shrek <...@w...pl>
In-Reply-To: <spc931$k9v$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <61ba79ff$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1639610879 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 537 83.142.196.21:65387
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2217
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699902
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.12.2021 o 09:30, Cavallino pisze:
> No chyba że jednak czyni.
> I optymalizuje zużycie prądu do tego stopnia, że jeden samochód da się
> używać, a inny nie bardzo.
>
> Przykład - jak auto jeździ po mieście zimą, to można włączyć wszystkie
> możliwe grzałki na starcie, i zużywać 20 kWh na samo grzanie....
> I tak co 10 minut od nowa.
Ale to proste "if then". Takie rzeczy to robią sterowniki PLC z
automatyki budynkowej o mocy mniejszej niż smartfony programami pisanymi
w bloczkach. Pewnie i na przekaźnikach by się dało;)
> W przypadku elektryków jednak zwykle pisze się go od zera.
> I tylko Tesli udało się to w pełni.
>
> Ale pewnie Tobie chodzi o inny soft niż mi.
No właśnie - porównujemy ECU z falownikiem - tam naprawdę nie ma nic
nadzywczajnego.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=