  • Data: 2013-04-09 18:03:18
    Temat: Re: polska sprawiedliwość
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-09 11:14, Budzik pisze:
    > Albo Żelichowskiego, który przyznał się przed kamerą, że jego mandaty idą
    > na konto żony... bo na nią zarejestrował samochód a ona prawka nie ma wiec
    > jej nie wezmą... przynajmniej płaci... :)

    A jak twierdziłem, że nie powinno być możliwości rejestracji auta na
    osoby bez prawa jazdy, to zostałem zwyzywany. Albo twierdzono, że
    zazdroszczę, bo sam sobie musiałem wypracowywać zniżki od zera, bo nie
    zarejestrowałem na matkę/babcię/dziadka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl