  • 1. Data: 2010-03-27 09:51:33
    Temat: polecane rekawice turystyczne wodoodporne
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    hej
    pytanie jak w topicu
    maja nie przemakac przez 5 godzin
    no i kosztowac jakos tak zeby je móc przetestowac (czyt.zeby na paliwo
    zostało)
    wszelakie podpowiedzi mile widziane
    jacy producencie
    jaka membrana
    itp
    pozdroo
    huck

  • 2. Data: 2010-03-27 10:55:00
    Temat: Re: polecane rekawice turystyczne wodoodporne
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    huck pisze:

    > maja nie przemakac przez 5 godzin
    > no i kosztowac jakos tak zeby je móc przetestowac (czyt.zeby na paliwo
    > zostało)

    Ja mam Helda z goretexem i daja rade, najdluzej je mialem na rekach to 2
    godziny, ale nie sadze aby sie podday i po 5.

    Cena niestety jest... przykra.

    KJ

  • 3. Data: 2010-03-27 11:00:03
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "huck" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pytanie jak w topicu
    > maja nie przemakac przez 5 godzin
    > no i kosztowac jakos tak zeby je móc przetestowac (czyt.zeby na paliwo
    > zostało)

    Castorama, wybor w zakresie 5-25 zl. 100% odpornosci na wode. Tak, wiem,
    wspolczynnik lansu spada o 50%, ale mi sie tak udalo przejechac cala
    skandynawie.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-03-27 11:22:54
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    huck pisze:
> [...]
    > pytanie jak w topicu
    > maja nie przemakac przez 5 godzin
    > no i kosztowac jakos tak zeby je móc przetestowac (czyt.zeby na paliwo

    Halvarssons DryLevel (w obecnej ofercie odpowiednikiem jest chyba
    Newman). Sprawdzone przez ponad 400 km na golasie w ulewnym deszczu i
    gradzie - daly rade, choc pod koniec podrozy pomylilem kolejnosc
    rekaw-rekawica i mi nacieklo do srodka, ale generalnie nie przemakaja.

    Koszty - jakies 300 pln pewnie bedzie.

    Obecnie stosuje najzwyklejsze nakladki przeciwdeszczowe z Louisa na
    zwykle rekawice, w ktorych jezdze na co dzien i uwazam, ze to najlepsze
    i najtansze rozwiazanie (oczywiscie pomijajac wspomniane tutaj gumowe
    rekawiczki z Castoramy, ktorych zaleta jest to, ze na ogol sa zolte,
    wiec.... maja kolor "ochronny" ;) )

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 5. Data: 2010-03-27 13:43:16
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > daly rade, choc pod koniec podrozy pomylilem kolejnosc rekaw-rekawica i mi
    > nacieklo do srodka, ale generalnie nie przemakaja.

    Wiadomo, jakosc kosztuje. Za polowe ceny Halvarsona kupisz Retbike, ale to
    raczej kiepskie porownanie.
    Ja tez mam Halvarsony (nie pamietam nazwy modelu) juz od 4 sezonow i
    potwierdzam ze warto.

    Erg
    GS500

  • 6. Data: 2010-03-27 17:15:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-27 12:00, pearljb pisze:

    > Castorama, wybor w zakresie 5-25 zl. 100% odpornosci na wode. Tak, wiem,
    > wspolczynnik lansu spada o 50%, ale mi sie tak udalo przejechac cala
    > skandynawie.

    Ja mam rekawice Tschul, grube, z membrana, kupione nowe za 1 (jedno) euro :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition