  • 1. Data: 2010-03-27 06:24:29
    Temat: Jakim klejem przykleić manetkędo kierownicy
    Od: "Marcin N" <n...@u...to.poczta.onet.pl>

    Odkleiła mi się manetka.

    Przykleiłem ją na super glue, ale odpadła. Jaki klej polecicie do tego?

  • 2. Data: 2010-03-27 07:07:13
    Temat: Re: Jakim klejem przykleić manetkędo kierownicy
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin N" <n...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hok8at$r1i$...@n...onet.pl...
    > Odkleiła mi się manetka.
    >
    > Przykleiłem ją na super glue, ale odpadła. Jaki klej polecicie do tego?

    Kup nowa manetka - nigdy w zadnym moto nie mialem przyklejonej - zawsze
    nasunieta (albo na wodzie z mydlem, albo na sucho z uzyciem sprezonego
    powietrza).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-03-27 07:22:37
    Od: "Marcin N" <n...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kup nowa manetka - nigdy w zadnym moto nie mialem przyklejonej - zawsze
    > nasunieta (albo na wodzie z mydlem, albo na sucho z uzyciem sprezonego

    To jest właśnie nowa manetka - podgrzewana Oxforda. Dodali do niej super
    glue. Być może za słabo odtłuściłem kierownicę przed przyklejeniem. Prawa
    manetka przyklejona do rollgazu - trzyma prawidłowo.

  • 4. Data: 2010-03-27 08:49:42
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <n...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hokbnt$r7$1@news.onet.pl...

> [...]
    > super glue. Być może za słabo odtłuściłem kierownicę przed
    > przyklejeniem. Prawa manetka przyklejona do rollgazu - trzyma

    Uzywałem raczej klejów podobnych do butaprenu. Są elastyczne, inaczej
    niż super glue, który się kruszy.
    O odtłuszczeniu powierzchni będziesz już pamiętał.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2010-03-27 10:32:07
    Od: n...@s...com

    On Sat, 27 Mar 2010 07:24:29 +0100, "Marcin N"
    <n...@u...to.poczta.onet.pl> wrote:

    >Przykleiłem ją na super glue, ale odpadła. Jaki klej polecicie do tego?

    Uzywam dwuskladnikowych klejow elastycznych po wyschnieciu, ale i tak
    czasami odlazi.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-03-27 12:55:57
    Od: Krzysztof Młynarski mototramp.eu <m...@g...pl>

    > Przykleiłem ją na super glue, ale odpadła. Jaki klej polecicie do tego?

    Yamaha DT
    Kierownica Renthal, Manetki Harris
    Przykleiłem Poxipol-em 10 min. przezroczystym
    Lewą, prawej nie było potrzeby.
    Trzyma już pół roku.
    Nie wiem jak z oderwaniem tego, czy da się zdjąć manetkę bez zniszczenia. A
    to w przypadku Twoich Oxfordów jest ważne.
    Pozdrawiam, Krzysiek.

  • 7. Data: 2010-03-27 20:08:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.03.2010 Marcin N <n...@u...to.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > To jest właśnie nowa manetka - podgrzewana Oxforda. Dodali do niej super
    > glue. Być może za słabo odtłuściłem kierownicę przed przyklejeniem. Prawa
    > manetka przyklejona do rollgazu - trzyma prawidłowo.

    Ja mam na taśmę klejącą dwustronną, można zdjąć (taśmę też), tyle że nie
    grzane a zwykłe, też się przekręcały, zwłaszcza właśnie lewa. Dodatkowo
    taśma nieznacznie zwiększa grubość kierownicy co też poprawia trzymanie
    się manetki.

    Ostateczne rozwiązanie to owinięcie metalowym drutem i możliwie mocne
    zaciśnięcie, ale to raczej nie do grzanych ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2010-03-28 16:28:36
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Młynarski mototramp.eu" <m...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:hokv9n$8k9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Nie wiem jak z oderwaniem tego, czy da się zdjąć manetkę bez zniszczenia.
    > A to w przypadku Twoich Oxfordów jest ważne.

    Ja owijałem kierownicę taśmą Power Tape w dwóch miejscach. Trzyma tak dwa
    lata.

    Cezar