  • 1. Data: 2010-03-26 09:15:26
    Temat: ktoś tu chciał na moto do Skandynawii
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Helou,
    Stena wprowadziła promocję:
    http://www.stenaline.pl/promy/rejsy/motocykle/
    Dzwoniłem, ale babka średnio zorientowana w nowych pakietach z www.
    Wyliczyła mi 739 zł za 4 osoby + 2 motocykle z kabiną 4 osobową bez okna,
    rejs w dwie strony Steną Balticą, przy założeniu że wyjazd i powrót zamknie
    się w 14 dniach. W tym pakiecie do którego link podałem wychodzi 699 zł.
    Nie zmienia to faktu, że cena < 100 zł za osobo-rejs z miejscem w kabinie
    (przy założeniu, że pojadą np dwie pary na dwóch motocyklach) jest bardzo
    promocyjna.

    szauek

  • 2. Data: 2010-03-26 09:23:50
    Temat: Re: ktoś tu chciał na moto do Skandynawii
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-26 10:15:26 +0100, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> said:

    > W tym pakiecie do którego link podałem wychodzi 699 zł.
    > Nie zmienia to faktu, że cena < 100 zł za osobo-rejs z miejscem w kabinie

    Policz to lepiej jeszcze raz ;-)

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-03-26 09:53:44
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 26 Mar, 10:23, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Policz to lepiej jeszcze raz ;-)

    dobrze policzyl:
    4 ludzie, 2 motory i 1 kabina = 7 osob
    699:7=99,86zl a 99,86<100 zl :)

    scibor
    Helga VFR800Fi

  • 4. Data: 2010-03-26 10:13:05
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Policz to lepiej jeszcze raz ;-)

    ~740 zł na dwie pary czyli: 370 zł na parę w obie strony czyli: 185 zł na
    osobę czyli 92,50 za osoborejs.
    ? O co Ci chodzi?

    szauek

  • 5. Data: 2010-03-26 10:18:16
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisał w wiadomości:
    > dobrze policzyl:
    > 4 ludzie, 2 motory i 1 kabina = 7 osob
    > 699:7=99,86zl a 99,86<100 zl :)

    Następny. Osoborejs napisałem. Nie osoba. Czytaj ze zrozumieniem, tak?

    szauek

  • 6. Data: 2010-03-26 12:11:27
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    szauek wrote:
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > ~740 zł na dwie pary czyli: 370 zł na parę w obie strony czyli: 185
    > zł na osobę czyli 92,50 za osoborejs.
    > ? O co Ci chodzi?

    Spokojnie
    deFresz plywa tylko po zalewie, a tam rejsy sa tylko wjedna strone :D

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 7. Data: 2010-03-26 12:20:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-26 13:11:27 +0100, "Pryzmat" <a...@o...pl> said:

    > Spokojnie
    > deFresz plywa tylko po zalewie, a tam rejsy sa tylko wjedna strone :D

    No ba! I to tylko w dół! Betonowe sandałki w cenie.
    ;-)

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-03-26 12:59:55
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    > No ba! I to tylko w dół! Betonowe sandałki w cenie.
    > ;-)

    Piwo się należy przy najbliższej okazji. Dziękuję z góry.

    szauek

  • 9. Data: 2010-03-26 19:24:34
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 26 Mar, 10:15, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:
    > ... motocykle z kabiną 4 osobową bez okna,

    Jakies nowe BMW C2? C4?

    sorry, nie moglem sie powstrzymac:D

    scibor
    Helga VFR800Fi