  • 1. Data: 2010-03-27 13:54:55
    Temat: Przywitać się chciałem :-)
    Od: "Maciek" <k...@i...pl>

    Witam
    prawko od 2001
    pierwszy własny motocykl zakupiony 14.03.2010.
    moto: suzuki gsx 400s
    http://szczesny.com.pl/maciej/moto1.jpg
    zaczynam jeździć.
    moto to moja pasja ale nie tracę głowy - przeżyłem
    wypadek samochodowy (nie ja prowadziłem).
    wcześniej latałem jakimiś tam sprzętami ale nic
    wielkiego to nie było.
    suzi 400 z roku '88 to ani demon mocy ani
    prędkości, poza tym zabytek ale frajda na maksa.
    polatam i kupie coś nowszego może.
    mam 32 lata. mieszkam w Toruniu

    pozdrawiam wszystkich
    Maciek.

  • 2. Data: 2010-03-27 16:11:58
    Temat: Re: Przywitać się chciałem :-)
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 27 Mar, 14:54, "Maciek" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wielkiego to nie było.
    > suzi 400 z roku '88 to ani demon mocy ani
    > prędkości, poza tym zabytek ale frajda na maksa.

    witaj
    ponury bmw k 100 ktn 650

  • 3. Data: 2010-03-27 16:17:41
    Od: "Maciek" <k...@i...pl>

    witaj
    a już myślałem, że to martwa grupa :-)
    pozdrawiam
    maciek

  • 4. Data: 2010-03-27 16:20:56
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Maciek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam

    Czesc!

    Zaraz pewnie Magic da Ci linka do FAQ'a i netykiety - przeczytaj i witaj na
    pokladzie:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-03-27 18:08:25
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Mar 27, 2:54 pm, "Maciek" <k...@i...pl> wrote:
    > Witam
    [...]
    > moto to moja pasja ale nie tracę głowy [...]

    Witaj, tak trzymaj i baw sie dobrze.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & padaki 955+660

  • 6. Data: 2010-03-27 18:29:41
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Kefir wrote:
    > [...]
    >
    > Witaj, tak trzymaj i baw sie dobrze.

    Kefiru tak od góry??;)
    Elou:)

    Pozdr,
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 7. Data: 2010-03-29 09:27:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Maciek pisze:
    > Witam
    > prawko od 2001
    > pierwszy własny motocykl zakupiony 14.03.2010.

    Witam i gratulacje.

    > moto: suzuki gsx 400s
    > http://szczesny.com.pl/maciej/moto1.jpg

    Fajna koza na początek, zainwestuj w gmole albo crashpady i szybkę,
    będzie się lepiej śmigało.

    > prędkości, poza tym zabytek ale frajda na maksa.

    I o to chodzi. Mój pierwszy motocykl ma u mnie dożywocie.

    Zapraszam do lektury FAQ (link w stopce) i na imprezy. Najbliższa okazja
    - Bieszczady w weekend majowy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2010-03-29 10:31:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Maciek pisze:
    > witaj
    > a już myślałem, że to martwa grupa :-)

    Byliśmy zajęci topieniem suki żebyś mógł śmigać.

  • 9. Data: 2010-03-30 12:22:52
    Od: fv <f...@c...com>

    Maciek wrote:
    > moto: suzuki gsx 400s
    > http://szczesny.com.pl/maciej/moto1.jpg

    Piękna maszyna. To na niej pierwszy raz odkręciłem gaz do oporu.
    To ona spowodowała, że pokochałem serię GSX.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 10. Data: 2010-03-30 13:48:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Piękna maszyna. To na niej pierwszy raz odkręciłem gaz do oporu.
    > To ona spowodowała, że pokochałem serię GSX.

    I kupiłeś wodniaka...

    --
    Jasio
    vx etz