    From: KLOSZ <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: polecane rekawice turystyczne wodoodporne
    Date: Sat, 27 Mar 2010 12:22:54 +0100

    huck pisze:
    > hej
    > pytanie jak w topicu
    > maja nie przemakac przez 5 godzin
    > no i kosztowac jakos tak zeby je móc przetestowac (czyt.zeby na paliwo
    > zostało)
    > wszelakie podpowiedzi mile widziane
    > jacy producencie
    > jaka membrana
    > itp
    > pozdroo
    > huck

    Halvarssons DryLevel (w obecnej ofercie odpowiednikiem jest chyba
    Newman). Sprawdzone przez ponad 400 km na golasie w ulewnym deszczu i
    gradzie - daly rade, choc pod koniec podrozy pomylilem kolejnosc
    rekaw-rekawica i mi nacieklo do srodka, ale generalnie nie przemakaja.

    Koszty - jakies 300 pln pewnie bedzie.

    Obecnie stosuje najzwyklejsze nakladki przeciwdeszczowe z Louisa na
    zwykle rekawice, w ktorych jezdze na co dzien i uwazam, ze to najlepsze
    i najtansze rozwiazanie (oczywiscie pomijajac wspomniane tutaj gumowe
    rekawiczki z Castoramy, ktorych zaleta jest to, ze na ogol sa zolte,
    wiec.... maja kolor "ochronny" ;) )

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ