  • Data: 2010-04-30 19:00:09
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    radxcell wrote:

    > tak >> nie jestem w stanie poczytac, a z dostepnego opisu moze byc
    > ciekawie
    >
    > ale ze sie zarejestrowales za chwile, to juz nie raczyles napisać ;)
    >
    > ech... ta tendencyjność :))

    Hm?
    Widać masz coś skaszanione - cały czas mi wywalało ten błąd. Próbowałem
    kilka razy, IE i FF.

    Sprawdziłem właśnie tamtą skrzynkę i rzeczywiście przyszedł mail z
    hasłem. Ale to WP.pl, maile przychodza z opóźnieniem, więc nigdy nie
    sprawdzam od razu, a to taka skrzynka na takie spamerskie rzeczy ;-)

    Uwierz, gdybym wiedział że zadziałało - napisałbym o tym ;-)

    --
    Pozdro
    Massai