  • Data: 2010-05-01 12:45:58
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "radxcell" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Jurand* wrote in <news:hrfvgu$f37$1@news.onet.pl>:
    > Chłopaku - weź wyluzuj - ilu dresów chodzi z pałką ASP z nakładką do
    > rozbijania szyby bocznej? ;)

    w znanym mi sklepie kazda dostawa schodzi na pniu

    > Słuchaj - ponieważ dalej obstajesz przy tym, że kierowcę z zamkniętego
    > samochodu wyjmuje się 1.5 sekundy - proponuję Ci prosty pokaz. Weź nagraj na
    > kamerze, jak w 1.5 sekundy udaje Ci się wyjąć faceta w zamkniętego
    > samochodu. Możesz wybijać szybę, wyrywać klamki, przenikać przez blachę -
    > jeśli uda Ci się ta sztuczka to po trzykroś zrefunduję Ci wszystkie koszty
    > poniesione na ten pokaz.

    I popatrz teraz na to z boku. Daje Ci rade, ktora moze, zapewne nie bedzie
    musiala i mam nadzieje ze nigdy nie bedziesz mial nawet szansy, zeby wybrac czy
    z niej skorzystac czy nie, uratowac Ci zycie.

    Przekazuje Ci - za darmo, w prezencie - wiedze, za ktora w innych
    okolicznosciach musialbys zaplacic. To co napisalem potwierdzila jeszcze jedna
    osoba, ktora wsparla sie tym, ze uczyla sie tego od osoby, ktora prowadzi kursy
    z bezpieczenstwa osobistego. Lub jakiejś pokrewnej dziedziny.

    A co Ty robisz? Jak ten maly Polaczek, co to go wszyscy wokolo sciemniaja, nie
    wierzysz, zaprzeczasz. Bo nie, bo ja wiem lepiej (typowy syndrom polski, napisze
    o nim artka), udowodnij mi to... i tak dalej. OK, masz do tego prawo. Być moze
    Twoje otoczenie przyzwyczailo Cie do tego. Nie wiem. Jesli tak, przykro mi.
    Pewnie jakbys zaplacil kilkaset zlotych za szkolenie z tego tematu, to bys
    uwierzyl. Na tę chwilę efekt jest taki, ze pare osob drugi raz pewnie dluzej
    zastanowi sie, zanim za darmo udzieli Ci cennych wskazowek. What goes around
    comes around.

    Nie jest moim celem udawadniać Ci niczego. Przez te pare lat kiedy tu pisuje,
    Ty - jako inteligentny facet - powinienes zauwazyc, ze to co pisze, jest
    prawdą - w odroznieniu od grupowych fantastow. I to powinno wystarczyc - ze
    podpisuje to radxcell. Jesli nie - trudno. To jest Twoje zycie i Ty wybierasz
    czy przyjmiesz to co inni Ci dają - w kazdym jego aspekcie.

    Ja wiem, co ja zrobie w takiej sytuacji aby chronic siebie i osoby, ktore beda
    blisko mnie. Ty zrobisz to co chcesz i szczerze - mam nadzieje, ze nigdy nie
    dojdzie do sytuacji kiedy w ostatnich momentach swiadomosci, a nie wiem czy
    kiedykolwiek zdarzylo Ci sie odplynac w czasie walki, bo to jest bardzo
    specyficzne i charakterystyczne odczucie, pomyslisz ze moze jednak nie miales
    racji. Niech albo to sie stanie teraz, albo wcale. Bo inaczej, bedzie glupio - i
    Tobie, choc przez krotki czas - i mnie, ze jednak nie wlozylem wysilku, aby
    zrobic wiecej, cokolwiek co by Cie uratowalo.

    > Wysiadasz i co? Stoisz i patrzysz na faceta?

    Tak. Patrze jak sie rozwija sytuacja i reaguje w zaleznosci od tego co zrobi.
    Szansa jest, ze gosc, pozbawiony przewagi jaka daje mu to, ze on jest poza
    samochodem, a Ty w srodku, po prostu zrezygnuje. Jesli nie - sprowadza to
    problem do uprzednio rozwiazanego - pozostaje mnostwo opcji: konfrontacja,
    znalezienie broni, znalezienie sojusznika, zaangazowanie innych osób, wezwanie
    pomocy, teatr (wymioty, udawanie niezrownowazonego), ucieczka. I pewnie jeszcze
    kilka innych, zwlaszcza w miescie.

    pozdr, rdx

    --