  • Data: 2017-03-18 20:38:20
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-18 o 07:56, Shrek pisze:

    > Prawa grawitacji nie da się przegłosować. "Zasady rynkowe" jak
    > najbardziej.

    Widocznie co innego myślimy, mówiąc o zasadach rynkowych. Podaj przykład
    zasady rynkowej, która zależy od "wyniku głosowania". Na przykład
    istnieje zasada, że dla danego dobra krzywa popytu maleje wraz ze
    wzrostem ceny, jak to można zmienić przez głosowanie?

    > A "miasto" to jego mieszkańcy.

    Ale to nie mieszkańcy są właścicielem.

    > Czyli socjalizm pełną gęba;)

    Wspólnota.

    > Podobnie ak 20% wolnych miejsc parekingowych.

    Co podobnie? Podkręć jasność.

    > Ty natomiast go lubisz ale nie rozumiesz i chętnie byś organizował innym
    > według nich życie z hasłem wolności na ustach.

    Nikomu życia nie organizuję, mylisz mnie z kimś.

    --
    Liwiusz